Transportul local din municipiul Targu-Mures primeste o lovitura dura odata cu venirea lunii iulie. De maine, la dispozitia societatii care asigura acest serviciu se vor afla cu 27 de autobuze mai putin. Aceasta, deoarece situatia lotului de masini achizitionate in sistem leasing de SC „Transport Local” SA Targu-Mures de la o firma irlandeza care intre timp a dat faliment nu a fost reglementetata.
Conducerea societatii de transport din municipiul resedinta a judetului Mures a anuntat, ieri, ca asteapta o solutie salvatoare de la Vama, singura care poate sa rezolve intr-un fel sau altul situatia. „Nu sta in puterea noastra sa rezolvam problema, sta in puterea Vamii. Noi am facut toate diligentele, inclusiv un proces cu fostii directori ai societatii. Asteptam sa se pronunte Vama”, a declarat directorul de dezvoltare al SC „Transport Local”, Nucu Man. Acesta spera ca firma va obtine cel putin o inlesnire de la Vama care sa permita utilizarea in continuare a autobuzelor.
„Eventual sa solicitam o prelungire de valabilitate a numerelor”, a adaugat Man. Acesta a mai afirmat ca in caz contrar mijloacele de transport in comun vor ramane de maine in garaje.
Potrivit reprezentantilor SC „Transport Local” SA, contractul de leasing privind achizitionarea celor 27 de autobuze a fost suspendat, transferul dreptului de proprietate nefiind definitivat, deoarece firma irlandeza a fost radiata din Registrul Comertului de la Dublin. Pana la disparitia societatii si putin dupa, „Transport Local” SA a apucat deja sa achite o parte din rate.
Astfel, conducerea firmei din Targu-Mures a mentionat ca din suma de 960.000 de marci germane, s-au achitat 306.000 de marci.