Cursurile se adresează managerilor din industria de marketing şi comunicare cu experienţă în domeniu de la 4 până la 7 ani. Modulul 2 va debuta pe 7 noiembrie şi se va încheia în luna aprilie 2014.
Modulul 2 – Manageri este concentrat pe aprofundarea unor cunoştinţe de strategie, management şi implementare. Modulul va acoperi următoarele teme: rolul marketingului în strategia de business, strategia de marketing şi planificare, managementul resurselor/managementul agenţiei, managementul portofoliului de brand, precum şi poziţionarea de brand.
Modulul 2 le va da cursanţilor posibilitatea de a gândi un plan strategic de marketing şi comunicare, de a selecta şi construi o echipă capabilă şi motivată, de a înţelege şi a coordona resursele implicate.
Profesorii Modulului 2 sunt cunoscuţi practicieni români în industria de marcom – directori de marketing în companii multinaţionale, manageri de agenţii de publicitate şi invitaţi internaţionali.
Selecţia candidaţilor va face în baza următoarelor documente:
• Fişa de înscriere
• CV-ul
• 3 eseuri (de maxim 2000 de semne fiecare) pe temele:
– De ce am ales acest program de formare profesională;
– Cum ar arăta descrierea mea ca şi produs;
– Pregătiţi şi argumentaţi o campanie care are ca scop promovarea brandului dumneavoastră personal.
Taxele de şcolarizare sunt:
– 2,850 Euro + TVA – pentru membrii IAA / Young Professionals;
– 3,300 Euro + TVA – pentru non-membri.
Taxele de mai sus sunt aplicabile candidaţilor admişi şi se pot achita în 4 rate lunare egale.
Pentru mai multe informaţii şi detalii cu privire la înscriere vă rugăm să contactaţi: laura.tampa@iaa.ro şi ruxandra.radu@iaa.ro, telefon: 031.105.24.14.
Extra Info
Şcoala IAA de Marketing şi Comunicare este un program de pregătire profesională intensivă care îmbină abordarea teoretică cu practica şi cu studiul individual, fiind cel mai amplu proiect din România în domeniul educaţiei realizat de către o asociaţie profesională. Şcoala IAA reuneşte la catedră practicieni, iar în sălile de curs oameni activi în industrie, care pot aplica imediat cunoştintele şi metodele de lucru învăţate.
International Advertising Associtation este organizaţie tripartitã, un parteneriat strategic unic, ce apără interesele comune ale tuturor disciplinelor din întregul spectru al comunicărilor de marketing – de la clienţi şi agenţii de publicitate până la mass media. Este o asociaţie ce cuprinde toate disciplinele implicate în construirea unei mărci şi are o organizare globală, cu baze în 96 de ţări.
În România, IAA reuneste 130 companii, rolul său este să promoveze în standardele profesionale şi etice recunoscute în domeniul publicităţii.