» Constantenii isi bat joc de formularele CJAS, care au rolul de a imbunatati calitatea actului medical.
» Noile chestionare pentru asigurati vor circula o luna in randul populatiei.
Casa judeteana de asigurari de Sanatate Constanta monitorizeaza in aceasta perioada gradul de satisfactie a asiguratilor, prin intermediul unui formular trimis de CNAS.
"Persoanele care vin in aceasta luna la sediul casei de asigurari vor putea completa un chestionar unde isi pot manifesta nemultumirile legate de furnizorii de servicii medicale. De asemenea, constantenii vor putea intra in posesia chestionarelor de la furnizorii de servicii sau il pot prelua de pe site-ul CJAS. Urmarim, in primul rand, calitatea actului medical si modul in care este perceputa activitatea furnizorilor in randul populatiei", a declarat directorul adjunct al CJAS Constanta, dr. Mihaela Vranceanu.
Ultima parte a chestionarului contine date cu caracter informativ cu privire la sistemul de asigurari sociale de sanatate.
Ultimul chestionar de acest gen a fost aplicat in urma cu trei luni, cand s-a putut constata lipsa de interes a populatiei in ceea ce priveste modul in care sunt tratati in unitatile sanitare. Rezultatele nu au putut fi valorificate, pentru ca nu erau completate cu seriozitate.
"Rezultatele celui mai recent formular nu le retin, insa nu au fost deloc multumitoare. Am intalnit numeroase injurii", a adaugat dr. Mihaela Vranceanu. Chestionarele vor circula in randul populatiei aproximativ o luna.
In cele mai recente formulare am intalnit numeroase injurii." Dr. Mihaela Vranceanu
» Intrebari generale
Chestionarele elaborate de Casa Nationala de Asigurari de Sanatate nu dau posibilitatea cetatenilor sa fie obiectivi in privinta serviciilor medicale. "Una din intrebarile intalnite in formular suna in felul urmator: «Va rugam sa acordati note de la 1 la 3 pentru urmatoarele servicii: cazare, curatenie, alimentatie si atitudinea medicului si asistentelor». La acest item majoritatea se gandesc la Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta, unde toti cetatenii au fost cel putin o data si s-au aratat nemultumiti de imaginea generala. Nu multi au ajuns la spitalul din Mangalia sau la Spitalul Clinic de Boli Infectioase, unde conditiile de spitalizare sunt mult mai bune", a conchis directorul adjunct al CJAS.