Numele noului ministru al Apărării, Corneliu Dobriţoiu, a fost implicat într-un imens scandal care s-a petrecut în 2007 la Autoritatea Naţională pentru Turism. O firmă din care făcea parte şi ginerele politicianului a cerut 600.000 de euro de la instituţia de stat pentru a reface cinci clipuri publicitare de promovare turistică pe care tot această societate le-a distrus.
Pentru realizarea produselor video respective, S.M.Art Advertising primise cu un an înainte 1,5 milioane de euro de la ANAT, potrivit presei centrale. La acea vreme, Corneliu Dobriţoiu era secretar de stat în Ministerul Apărării Naţionale, iar soţia sa o prosperă femeie de afaceri care derula contracte cu Ministerul Transporturilor, după cum scria acum cinci ani ziarul Gardianul.
„Pe lângă cele 1,5 milioane de euro deja încasate pentru o marfă niciodată difuzată, din cauza calităţii submediocre, firma S.M.Art Advertising a mai încasat anul trecut circa 880.000 de euro din banii statului”, arăta respectivul cotidian. Noii şefi din cadrul Ministerului Turismului s-au angajat la acea vreme să recupereze prejudiciul. „Comisia de specialişti ai ANT şi-a dat OK-ul pe clipurile livrate fără măcar să le vizioneze. Abia după livrarea banilor, cei din Autoritate au trimis o adresă S.M.Art Advertising prin care îi înştiinţau că marfa livrată nu corespunde”, declara secretarul de stat în Ministerul Turismului Lucia Morariu. Aceasta a explicat că a descoperit frauda tocmai datorită faptului că firma a insistat să primească alţi bani pentru refacerea clipurilor.