De ieri, pe piata romaneasca a inceput sa opereze un nou lant de hypermarket-uri, sub marca Kaufland, detinuta de grupul german Lidl & Schwarz. Primul magazin Kaufland, cu o suprafata de 6.400 metri patrati, a fost deschis la Bucuresti, in zona Colentina. Investitia totala a fost de circa 11 milioane euro, iar magazinul deschis la Bucuresti este al 656-lea sub acest nume. De asemenea, in acest an se vor deschide si magazinele din Ramnicu Valcea, Timisoara, Alba Iulia si Baia Mare. Proiectele grupului din Romania vizeaza deschiderea a circa 40 de magazine, investitia totala fiind estimata la 300 milioane euro. Divizia de hypermarket-uri a Lidl & Schwarz a aparut in Romania dupa ce alte doua mari companii europene (Carrefour si Delhaize cu Cora) si-au deschis magazine similare in tara noastra.
Venirea germanilor de la Lidl & Schwarz se face pe fondul cresterii puternice a vanzarilor supermarket-urilor si hypermarket-urilor pe piata romaneasca, pentru aceasta toamna fiind asteptat debutul unui alt gigant, grupul german Tengelmann, cu magazinele de tip discounter Plus.