Recent, portalul de socializare fixr.com, în parteneriat cu google trends au redesenat hărțile lumii în funcție de cele mai căutate cuvinte la nivel de populații. Incredibil sau nu, deși ne-am obișnuit să ne fixăm diferite tipuri de stereotipuri în funcție de fiecare popor, pe net lucrurile stau altfel decât ne-am imaginat.
EUROPA
De exemplu, în Europa, rușii nu caută vodka pe net ci sunt interesați să piloteze MIG-uri.
Irlandezii nu sunt interesați de bere, în schimb sunt interesați de locuri de veci.
Grecii nu caută job-uri sau cum să facă bani, în schimb sunt interesați de nunți.
Românii în schimb sunt interesați de imobiliare și își caută case pentru închiriat, vândut sau cumpărat.
ASIA
În Asia, japonezii nu sunt interesați de roboți și tehnologie, ei caută pepeni, iar în Indonezia se caută pensiile.
AFRICA
În zona Africii de Nord-Vest, la aproape 200 de ani de la abolirea sclaviei din America, încă se caută sclavi iar în centrul continentului, africanii vor să se mărite sau se se însoare, după caz.
CITEȘTE ȘI: Cum ar fi arătat viața ta în altă țară analizată digital
AMERICA DE NORD
Americanii sunt interesați de invenții și patente nu de hamburgeri și cartofi prăjiți iar canadienii caută pașapoarte. Mexicanii nu caută tequilla ci sunt interesați de tractoare iar în Guatemala se caută taxi-urile.
AMERICA DE SUD
În Brazilia și în țările învecinate se caută prostituate, iar în Chile se caută Cola.