Fiat 500 a primit un facelift atât la interior, cât și la exterior, la nu mai puțin de 8 ani de la relansare. Italienii au operat modificări mai importante la nivelul habitaclului.
Cu toate că majoritatea producătorilor lansează 2 generații într-o perioadă de 8 ani de zile, citadina italiană a primit un facelift, dar și multe ediții speciale și versiuni derivate, în cei 8 ani ai săi de existență. Lansat în 2007, atunci când a revenit pe piață după o pauză de mai bine de 30 de ani, Fiat 500 este modelul în jurul căruia s-a reconstruit imaginea mărcii Fiat, motiv pentru care este de înțeles atitudinea conservatoare a constructorului.
La exterior citadina italiană nu a primit modificări importante, printre acestea regăsindu-se cele obișnuite, în cazul unui facelift, precum: blocurile optice față, stopurile, bara de protecție, capota. Jantele din aliaj sunt de 15 sau 16 inch.
Noutăți mai multe apar, în schimb, la interior, unde habitaclul are un are un aer nou. Sistemului multimedia Uconnect, cu ecran tactil cu diagonală de cinci inch, este disponibil încă de la nivelul de echipare Lounge. Scaunele au fost înlocuite cu unele noi, mai ergonomice. Consola centrală a fost modificată, însă italienii nu s-au atins de schimbător, care rămâne tot „înfipt” în bordul mașinii, ceea ce reprezintă un aspect pozitiv deoarece oferă dinamism la condus. Antifonarea fonică este mult mai bună, după ce întreg sistemul a fost regândit.
Citește și Fiat 500X, preţurile crossover-ului italian în România. Cât costă rivalul lui Juke
Modelul vine cu motoare Euro 6, atât cu transmisie manuală, cât și cu transmisie automată Dualogic. Fiat 500 Facelift va primi inițial motorul de 1.2 litri și 69 CP și versiunea 0.9 TwinAir de 85/105 CP. Un model diesel va fi echipat cu un Multijet II de 1.3 litri și 95 CP. De asemenea disponibilă este și varianta GPL a motorizării de 1.2 litri.
Noul Fiat 500 Facelift va fi lansat pe piață în toamna acestui an, urmând ca modificările să fie operate apoi și la celelalte versiuni ale mașinii de oraș italiene.