Noul airbag pentru genunchi al Ford folosește torpedoul pentru a distribui forța impactului către picioare. Există puține dubii cum că airbagurile de genunchi au un rol important în automobile, protejând genunchii și gambele ocupantului de impacturile puternice de bord în eventualitatea unei coliziuni. Totuși, la fel ca orice componentă adăugată acesta ocupă spațiu, dar Ford va folosi acest nou produc în Mustang 2015.
În mod obișnuit, un airbag pentru genunchi ia forma unui material "balon", care este declanșat din partea inferioară a bordului, curbându-se în fața picioarele pasagerilor în timp ce se umflă rapid.
În noul Mustang, totuși, airbagul este o "vezică de plastic" turnată prin injecţie care este prinsă între panourile interioare şi exterioare ale torpedoului. Atunci când este detectat un impact, acesta se umflă, împingând panoul exterior flexibil drept înainte însre picioarele pasagerilor. Când picioarele acestora lovesc panoul, forţa impactului este distribuită uniform în timp ce este absorbită de aceasta.
Deoarece are o rută mai directă către picioare, airbagul pentru genunchi al Mustangului nu trebuie să fie atât de mare sau de greu ca omologul lui tradiţional. Mai mult, datorită abilităţii panoului exterior de a distribui forţa impactului, airbagul nu trebuie să fie foarte umflat pentru a fi eficient. Ca rezultat dispozitivul de umflare este cu 75% mai mic decât cel folosit în general astfel că tot sistemul este cu 65% mai uşor.
Mărimea sa mai mică face ca airbagul să ocupe mai puţin spaţiu în maşină, oferind acesteia mai mult spaţiu în cabină decât predecesoarele sale. Mustang 2015 va avea de două ori mai multe airbaguri per total şi senzori de impact.