2.5 C
București
joi, 21 noiembrie 2024
AcasăSpecialFARMEC: 125 de ani de frumusețe românească

FARMEC: 125 de ani de frumusețe românească

Farmec este cu siguranță compania care a reușit să intre în casa fiecărui român cu cel puțin un produs din cele 400 pe care le are în portofoliu. Cine nu a folosit măcar o dată în viață laptele Doina, deodorantele Farmec în diverse variante sau cremele Gerovital și produsele pentru curățenie Nufăr sau Triumf? Cu milioane de consumatori fideli în țară dar și peste hotare, Farmec a scris istoria cosmeticii românești. O istorie care a ajuns astăzi la fila 125 și care continuă să fie scrisă cu succes. Longevitatea și, totodată, locul pe care îl ocupă Farmec astăzi pe piață se datorează spiritului nealterat al companiei, construit în jurul a trei mari piloni: pasiune, inovație și performanță în management. Cu ajutorul acestora, Farmec a reușit să depășească perioade dificile din punct de vedere economic și social și este astăzi cel mai mare producăror local de cosmetice și una dintre cele mai competitive companii românești.

Povestea Farmec a început într-un mic atelier de produse cosmetice în anul 1889 și este marcată de apariția pe piață a numeroase branduri îndrăgite de consumatori, precum Doina, Aslavital, Farmec Natural, Nufăr, Triumf și multe altele. Unul dintre momentele de cotitură din istoria Farmec îl reprezintă anul 1967 când profesorul Ana Aslan a decis să încredințeze companiei patentul Gerovital H3, invenție care a revoluționat industria cosmetică internațională. Astăzi, Gerovital este lider de piață pe segmentul de îngrijire a feței, conform datelor Farmec și, totodată, unul dintre cele mai cunoscute și îndrăgite branduri românești la nivel internațional.

Cum se împletesc tradiția și performanța în business

Alături de o istorie frumoasă, la Farmec se clădește viitorul cu pasiune pentru oameni și cu ambiția de a fi cei mai buni pe o piață competitivă și provocatoare. Farmec este astăzi cel mai mare producător local de cosmetice și cea mai performantă companie românească de profil. Mai mult, este un nume apreciat și căutat în peste 30 de țări de pe glob, acolo unde produsele sale ajung să bucure milioane de consumatori. Este o companie 100% românească și un concurent puternic pentru orice producător de cosmetice, cu o evoluție constantă de la an la an. Farmec a încheiat anul 2013 cu o creștere cu 14% a cifrei de afaceri în raport cu 2012, iar estimările pentru anul în curs vizează o creştere a cifrei de afaceri cu 15%, şi implicit o creştere a profitului. Rezultatele obținute au fost impulsionate de noile produse create în laboratoarele de la Cluj. Numai anul trecut, a fost lansată gama Farmec Natural și a fost extinsă gama de produse pentru sănătatea și frumusețea părului Gerovital Plant Tratament. De asemenea, finalul de an a marcat lansarea unei noi linii de produse de îngrijire a tenului Gerovital H3 prof. Dr. Ana Aslan. În același timp, gamele de produse de curățenie Nufăr și Triumf au fost reînnoite.

Un Centru de Frumusețe ultramodern

Farmec a deschis recent Centrul de Frumusețe de la Cluj, un loc prietenos și cald, gata oricând să le ofere consumatoarelor cele mai eficiente produse și o experiență personalizată de înfrumusețare. Datorită fidelității consumatoarelor sale, compania clujeană continuă să fie în topul preferințelor românilor, așa a luat naştere ideea unui Centru de Frumusețe Farmec, care să reprezinte, în incinta sa, o parte din sufletul acestei companii: de la istoric la evoluția produselor și de la consultanță dermato-cosmetică de specialitate şi tratamente cosmetice ultra moderne, la comercializarea celor mai noi produse care ies pe poarta fabricii, totul într-un spațiu la standarde internaționale.

Centrul de Frumusețe Farmec are o suprafață totală de 225 metri pătrați, în care tradiţia se îmbină armonios cu inovaţia şi tehnologia produselor. Întreaga suprafață are un design interior modern, deosebit de atractiv și de primitor și care oferă un spațiu de relaxare și confort pentru orice femeie care își dorește să se simtă bine. Centrul cuprinde un magazin de brand, o zonă destinată întâlnirilor dintre consumatoare și specialiștii Farmec, precum și un salon de înfrumuseţare în care clientele pot beneficia de tratamente cosmetice de ultimă generaţie, dar şi ședințe gratuite de dermoanaliză și consultanță de specialitate. Investiția realizată depăşeşte 360.000 de euro.

Printre primele magazine online

Nu doar inovațiile și managementul performant evidențiează Farmec în peisajul cosmeticii românești, ci și investițiile în noi tehnologii și noi canale de comunicare către consumatori. Farmec este printre primele companii care, în 2011, au dezvoltat o platformă de vânzări online, www.farmec.ro. Acest magazin online conține peste 200 de produse din portofoliul Farmec. 

Cele mai citite

Două persoane au fost arestate preventiv la Iași. Introduceau droguri în țară

Două persoane au fost arestate preventiv în urma unor operaţiuni desfăşurate de procurorii DIICOT, în care sunt cercetate pentru trafic de droguri şi introducerea...

Vortex polar în România. Cod roșu de viscol și ninsori

Agenția Națională de Meteorologie (ANM) a emis, joi, cod roșu, portocaliu și galben de ninsori, viscol și vânt puternic, pentru aproape toată țara Potrivit ANM,...

Cât vor câștiga membrii secțiilor de votare la alegerile prezidențiale și parlamentare

Autoritățile accelerează pregătirile pentru alegerile prezidențiale și parlamentare, stabilind indemnizațiile pentru membrii secțiilor de votare. Membrii secțiilor de votare vor câștiga între 240 și...
Ultima oră
Pe aceeași temă