Adriana Elian si Calin Daian, doi artisti clujeni au deschis, sambata, o expozitie de arta contemporana, intitulata „Transylvanian Kiss”, in interiorul unei vile care se afla inca in constructie. Desi era un „private view” al ultimelor lucrari apartinand celor doi tineri artisti, pictura, sculptura, desene, decupaje si obiecte-instalatii, interiorul cladirii a fost neincapator in seara deschiderii expozitiei.
Contrastul dintre brut si slefuit, in forme primordiale ale pietrei, realizate de Daian si culoarea sau forma desenata ori decupata a femeii senzuale, transpusa plastic de Elian, au definit spatiul interior, nefinisat, al vilei respective, care s-a transformat intr-o veritabila agora pentru publicul prezent.
„Am fost cucerita de acest spatiu. Am fost fermecata de acest loc, care daca nu m-ar fi impresionat nu as fi facut aceasta expozitie, pentru ca numai intr-un cadru nonconformist as fi vrut sa-mi expun lucrarile. Si doar numai intr-un cadru cu o anumita personalitate as fi reusit sa realizez noile lucrari aici expuse, adica pictura, desene, decupaje, obiecte. M-am lasat purtata de povestea casei. Chiar daca nu este inca terminata, ea are deja fantomele ei. Arhitectonica este foarte interesanta, cu o anumita textura a zidului care cere un anumit tip de desen. De ce "Transylvanian Kiss"? Este vorba de o anumita senzualitate a misterului pe care o cauta fiecare care ajunge aici, in Transilvania. Sunt tentata sa sap in aceste resurse ale misterului si senzualitatii si-atunci imediat am adus aceste resurse pe teritoriul meu. Ce vreau sa spun prin lucrarile mele? In primul rand este o afirmare a feminitatii… Am subiecte aparent frivole, cu femeie, nuduri, fete frumoase, flori, dar sub aceasta aparenta exista un anumit strat suprarealist de o gravitate pe care privitorul o resimte si care se impleteste perfect cu aceasta constructie, in aparenta o casa de locuit, care are aerul unui conac bantuit de stafii. Lucrarile lui Calin Daian se completeaza cu ceea ce expun eu. El este expresia virilitatii, prin materialele folosite, piatra si temele care le-a sondat. Iar acest spatiu ne-a unit lucrarile mult mai bine decat as fi crezut ca s-ar intampla”, a declarat Adriana Elian.