18.9 C
București
duminică, 29 septembrie 2024
AcasăSpecialE.ON, reclamata pentru tarife

E.ON, reclamata pentru tarife

E.ON a ajuns cea mai reclamata societate la Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului Botosani din cauza deselor pene de curent, dar si din cauza tarifelor practicate. Nu exista saptamana ca inspectorii OJPC Botosani sa nu primeasca macar o reclamatie.
Luna trecuta E.ON Moldova si Temica Botosani s-au aflat in topul celor mai reclamate regii botosanene din cauza serviciilor si tarifelor practicate. Botosanenii sunt nemultumiti de faptul ca au platit facturi mari la energia electrica din cauza alegerii incorecte a tipului de tarif si a consumului estimat initial. Reprezentantii E.ON Moldova spun ca sunt consumatori care au optat pentru tariful de tip social care este recomandat pentru un tarif de pana la 90 de kwh pe luna, dar care in realitate au consumuri mai mari. In acest caz cantitati mari de energie sunt facturate la transa a III-a tarifului social. Sunt insa clienti care au un consum realizat de doua sau trei ori mai mare decat consumul estimat. In acest caz facturile pe baza de consum estimat au valori mici, dar la citirea de regularizare efectuata la sase luni facturile au ajuns la valori corespunzatoare unui consum de 600-700 kwh. Reprezentantii E.ON le recomanda clientilor care s-au simtit pacaliti sa verifice daca tariful estimat initial este cel declarat pentru consumul de fapt.

Recomandare

"Le recomandam clientilor nostri sa verifice daca conventia de consum pe care ne-au furnizat-o este bazata pe consumul real si, daca nu, ii rugam sa refaca aceasta conventie de consum si sa o aduca la cunostinta companiei noastre", se arata intr-un comunicat al companiei. Reprezentantii E.ON mai spun ca botosanenii cu venituri reduse pot efectua platile partial la facturi. Astfel, ei pot sa achite lunar o parte din contravaloarea facturii.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă