In nordul Dobrogei exista una dintre cele mai proaste retele de drumuri din tara noastra. Pe de-o parte, nu toate localitatile tulcene aflate in zona de terasa beneficiaza de drumuri asfaltate, iar acolo unde exista astfel de drumuri ele nu au mai fost reparate de ani buni si, ca atare, acestea au devenit impracticabile pentru mijloacele de transport auto. Cele mai mari probleme privind accesul mijloacelor auto sunt in zonele Pegeneaga – Ostrov – Daieni si Agighiol – Sabangia – Sarichioi – Zebil. Grav este ca an de an administratia din judetul Tulcea consuma sume foarte mari de bani din fondul de drumuri fara a fi aduse imbunatatiri semnificative retelei rutiere judetene. Anul trecut, de exemplu, s-au cheltuit din bugetele Ministerului Transporturilor si din cel al Consiliului Judetean Tulcea pentru repararea drumurilor de interes judetean din nordul Dobrogei aproximativ 50 de miliarde de lei. Cu toate acestea, nici un drum pe care nu se mai poate circula de aproape un deceniu din zonele amintite nu a fost reparat. Sefii Consiliului Judetean Tulcea sustin ca s-au facut doar lucrari de reparatii de mica amploare pe mai multe drumuri judetene, intrucat nu au existat suficiente fonduri pentru a fi incepute lucrari costisitoare de modernizare pe drumurile care au devenit impracticabile. Din pacate, si in acest an alocatiile bugetare pentru drumuri au aceeasi destinatie, iar localitatile tulcene din zonele izolate, cum ar fi Daieni, Casimcea, Dorobantu, Salcioara etc., vor ramane tot fara drumuri de acces. In acelasi timp, Consiliul Judetean Tulcea a gasit resurse financiare foarte mari pentru a realiza drumuri in anumite zone ale Deltei Dunarii, desi aceste drumuri sunt neutilizabile inca si au mai mica importanta pentru localnici. Este vorba de drumul C.A. Rosetti – Sulina, care a inghitit pana acum din buget peste 150 miliarde de lei si nu este inca practicabil, si de drumul Crisan – Caraorman, care de asemenea nu poate fi folosit, intrucat nu s-a construit un pod peste canal.