Targul IndAgra si-a inchis portile. Participantii au plecat multumiti. Unii si-au promovat produsele, altii au incheiat contracte in urma derularii carora vor putea sa-si sporeasca cifra de afaceri. Ca de fiecare data in ultimii zece ani, IndAgra a reusit sa stranga la Centrul de expozitii din Bucuresti agenti economici romani si straini care cunosc importanta participarii la astfel de manifestari pentru viitorul firmelor: contactele cu agentii economici din bransa, confruntarea cu concurenta si incheierea de contracte.
„Dobrogea” Group a fost pentru a noua oara printre participantii la IndAgra, manifestare care reprezinta pentru orice firma sansa de a lua pulsul pietei, ocazie pentru prezentarea imaginii, promovarea noutatilor si oportunitate pentru incheierea de contracte. Nu in ultimul rand, targul este mijlocul prin care agentii economici din aceeasi bransa isi pot cunoaste reciproc realizarile prin care contribuie la dezvoltarea pietei interne si a exporturilor. „Participarea noastra la IndAgra este legata de cunoasterea distribuitorilor si prezentarea noilor noastre produse. Suntem interesati mai mult de promovarea imaginii si mai putin de atragerea de noi clienti. Prin prezenta aici interactionam cu consumatorii pentru ca ne pregatim de lansarea promotiei de iarna pentru toata tara la faina”, a declarat Otilia Stanciu, director de marketing la „Dobrogea” SA. Societatea distribuie produse in zonele centrala si de sud-est, de la judetele limitrofe Constantei, pana la Brasov.
Investitii de 11 milioane de euro in 2005
Politica societatii „Dobrogea” s-a axat pe tehnologizare chiar daca in urma cu zece ani aderarea la Uniunea Europena era doar o perspectiva indepartata. Investitiile derulate pe parcursul anilor sunt estimate la 30 milioane de euro si au reprezentat modernizarea sectiilor de productie, introducerea de activitati noi, dezvoltarea sistemului informatic, modernizarea parcului auto propriu, dezvoltarea retelei de magazine si pregatirea personalului. Numai in 2005 efortul investitional s-a ridicat la 11 milioane de euro. O parte din bani, 3,5 milioane de euro, au fost dirijati spre modernizarea celei de-a treia mori Dobrogea, complet automatizata, care a devenit cea mai mare din tara. Celelalte doua investitii se refera la liniile de productie a painii si biscuitilor. „Pentru 2006 sunt prevazute alte programe de investitii prin care ne pregatim pentru aderarea la Uniunea Europeana. Pentru acest eveniment ne-am pregatit prin obtinerea certificatelor care atesta respectarea conditiilor de igiena, mediu si siguranta consumatorilor”, a spus Otilia Stanciu.
Produse noi pe piata romaneasca
Prezenta „Dobrogea” Group la IndAgra a fost legata de lansarea pe piata a noi produse. Sortimentul de biscuiti „Digesta”, unul dintre branduri, s-a imbunatatit cu doua noi produse: biscuitii cu fibre de mar si cu fibre din lamaie. Noile sortimente de biscuiti si cerealele pentru mic dejun au fost prezentate la IndAgra iar specialistii de la „Dobrogea” sunt siguri ca vor intra in lista de preferinte a consumatorilor, care au inceput sa caute produse sanatoase si de calitate.