Pana la 1 decembrie conducerea Administratiei Financiare de la Flamanzi va trebui sa-si faca ordine in „ograda” proprie pentru ca, in caz contrar, va fi demisa. Directorul Directiei Generale a Finantelor Publice Botosani, Gheorghe Sorescu, s-a declarat nemultumit de activitatea institutiei subordanate directiei pe care o conduce. Spatiul aflat in chiria Primariei Flamanzi este impropriu pentru desfasurarea activitatii, in conditiile in care nu exista un calculator, iar birourile sunt de pe vremea comunismului. „Este o situatie care m-a nemultumit, plecand de la curatenie, pana la evidentele financiare. Administratia de acolo seamana cu o cocina. Nu au un calculator, nu au birouri ca lumea, mocheta. Vreau sa arate ca o institutie moderna”, a declarat Gheorghe Sorescu, directorul Directiei Generale a Finantelor Publice. Conducerea Administratiei Financiare Flamanzi a primit termen pana la 1 decembrie sa-si reorganizeze activitatea. „Am opt angajati acolo, dar e oras si nu am o trezorerie. La Flamanzi se lucreaza prin Trezoreria de la Botosani si liniile de transmisii sunt proaste. Nu se duce nimeni sa lucreze la tara si cei care se duc nu sunt de calitate. I-am dat termen sa-si puna situatia la punct, ca daca nu, ii cer demisia”, mai spune Sorescu. Putinii angajati pe care ii are in subordine unitatea face ca activitatea sa se desfasoare lent si lucrarile sa fie predate cu intarziere. Predarea amenzilor catre primarii nu se face la timpul potrivit, toate acestea ducand la carente chiar si in activitatea Directiei Generale a Finantelor Publice, administratia financiara de la Flamanzi fiindu-i subordonata: „Din punct de vedere financiar duc lipsa de personal, au nevoie de oameni specialisti, schema e mica acolo si lucrarile sunt in urma. Daca sunt putini nu au decat sa-si stabileasca prioritati. Este un lant de firme unde s-au adunat amenzile pentru ca intarzie predarea lor”.