Creșterea economică susținută din ultimii ani din Cluj a determinat consolidarea prezenței companiilor care oferă servicii de top.
Experții în economie spun că acest fenomen este un puternic semnal de încredere în economia locală. Un exemplu în acest sens este oferit de Deloitte România, liderul mondial al serviciilor de audit, consultanță fiscală și financiară și managementul riscului, care a anunțat că intenționează să recruteze tineri clujeni, care se specializează în științe economice, prin intermediul biroului din Cluj-Napoca.
Acest birou a devenit, în ultimii ani, unul dintre polii de referință ai business-ului din Transilvania.
”Dorim să ne extindem echipa cu tineri valoroși, serioși și creativi. Acest lucru face parte din strategia de consolidare a echipei Deloitte, care activează în Capitala Europeană a Tineretului, Cluj-Napoca. Apreciem înalta calitate a învățământului superior clujean, spiritul întreprinzător al tinerilor care studiază aici, precum și pregătirea lor academică solidă și abilitatea de a stăpâni diferite limbi străine”, a declarat Adriana Lobdă, managerul biroului Deloitte din Cluj-Napoca. ”Deloitte este o companie cu un spirit tânăr și dinamic, care are mereu ușile deschise pentru cei ce doresc să performeze în domeniile în care compania este lider mondial. Întâlnirea cu studenții în științe economice este un pas natural în această direcție”, a adăugat Adriana Lobdă.
Reprezentanții birourilor Deloitte din Cluj-Napoca și București se vor întâlni, în data de 22 aprilie, cu studenții clujeni, pentru a prezenta oportunitățile de carieră pe care compania le oferă. Întâlnirea va avea loc în Aula Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA) din cadrul Universității Babeș-Bolyai.
La întâlnire vor participa tineri care studiază la FSEGA, la Facultatea de Business a Universității Babeș-Bolyai și la facultățile de științe economice și management din cadrul universităților private din Cluj. Inaugurat în 2008, biroul Deloitte din Cluj-Napoca furnizează servicii de audit și taxe unor companii private și instituţii publice din regiune. Cea mai mare parte a clienților din Transilvania își desfășoară activitatea în producție, retail și în industria serviciilor.