Prima întrebare a conferinței de presă Trump-Iohannis s-a referit la o postare pe Twitter. Pentru că în SUA Twitter contează și fiindcă, spun cârcotașii, limbajul twitter (propoziții scurte, simple, cuvinte puține) este preferatul liderului american. De aceea, am dat fuga să văd cum a perceput americanul de rând (cât de cât precoupat de politică) întâlnirea care pentru românul de rând a fost evenimentul #1.
Mica mea cercetare, care a acoperit aproximativ 100 de minute, a ajuns la concluzia că cele câteva zeci de twitter-uri în care s-a pomenit numele lui Klaus Iohannis și/sau al României reprezintă cam 6% din numărul total. Adevărul e că interesul pentru evenimentul nostru a fost uriaș, dar acest lucru s-a datorat mărturiei proaspete a fostului director FBI James Comey și, eventual, faptului că trecuseră 22 de zile de la ultima conferință de presă a președintelui american.
Dar au fost destule reacții notabile cu referire la România, așa cum am zis mai sus. PR-ul președintelui României ar trebui să facă o analiză serioasă, pentru că sunt aici câteva lucruri foarte interesante, cu învățăminte.
Citiți comentariul complet pe blogul Naiv prin România