În fiecare săptămână, Ozana Giușcă răspunde la întrebările antreprenorilor români legate de provocările zilnice.
Ozana Giușcă: Răspunsul scurt ar fi să cumperi câte clik-uri vrei, cu cinci dolari, de pe fiverr.com. Dar ce efect va avea acest trafic? Nici unul! Bănuiesc că vrei trafic pe care să îl convertești în potențiali clienți.
Prin urmare:
– Stabilește ce dorești să obții cu adevărat: să obții lead-uri calificate care să poată fi convertite în vânzări efective? Sau poate să generezi vizite de „awareness“?
– Stabilește unde direcționezi traficul, în funcție de obiectivul pe care îl ai. Recomandarea mea este ca întotdeauna să trimiți trafic într-un sales funnel, și nu pe Homepage.
– Cine este targetul – „clientul ideal“.
– Unde găsești clienții ideali (pe Facebook, pe LinkedIn) și ce preferințe au (ce publicații citesc, ce site-uri frecventează).
În funcție de aceste răspunsuri, decizi ce modalitate de paid traffic să folosești (Facebook Ads, Google Ads, LinkedIn Ads, etc.)