O acţiune de colectare selectivă a deşeurilor va avea loc în timpul concertului pe care Bon Jovi îl va susţine duminică, în Piaţa Constituţiei din Capitală, informează Eco-Rom Ambalaje, care va pune la dispoziţia spectatorilor 40 de containere de plastic/metal şi de hârtie, relatează Mediafax.
Anul trecut, la concertul susţinut de AC/DC în Capitală, atmosfera rock i-a inspirat pe participanţi să colecteze selectiv peste trei tone de deşeuri de ambalaje (pahare, PET-uri, folie, doze de aluminiu sau carton).
Totodată, la festivalul B’estfest de anul acesta, desfăşurat între 1 şi 3 iulie în comuna Tunari, s-au colectat selectiv peste 2,5 tone de deşeuri de ambalaje – 1,2 tone plastic şi 1,4 tone hârtie/carton -, ceea ce înseamnă echivalentul a peste şapte kilometri de pahare de plastic şi peste 8,5 kilometri de pahare de hârtie.
„În cadrul cortului eco Green Village, cei mai eco dintre participanţi au primit din partea Eco-Rom Ambalaje: 3.500 de premii acordate la întrebarea zilei: «Numiţi 10 tipuri de ambalaje care se pot recicla»; 1.000 de premii acordate la punctele de colectare din areal, pentru zece pahare aduse la container – o brăţară reflectorizantă cu mesaje eco; 50 de mari câştigători – la un metru de pahare s-a oferit un super tricou de eco-roker”, spun organizatorii.
Până în prezent s-a colectat selectiv şi s-au transmis mesaje despre colectarea selectivă la principalele concerte/festivaluri ale verii, cum ar fi cel al Shakirei, B’estfest, Rock the City, urmând Bon Jovi.
Aproximativ 50.000 de bilete au fost vândute până în prezent pentru concertul pe care trupa Bon Jovi îl va susţine duminică.
În prezent, Bon Jovi se află în plin turneu mondial, „The Circle” fiind seria de concerte cu cele mai mari încasări din 2010, potrivit revistei Billboard. Reuşita de anul trecut, coroborată cu performanţa similară din 2008, demonstrează faptul că celebra trupă americană a ajuns la un nivel de vârf în ceea ce priveşte profitabilitatea concertelor sale, la 26 de ani după ce şi-a lansat albumul de debut. De-a lungul anilor, formaţia a vândut peste 120 de milioane de albume în lumea întreagă. Cele mai cunoscute albume semnate Bon Jovi sunt „Slippery When Wet” (1986), „New Jersey” (1988) şi „Keep the Faith” (1992). Cel mai recent material discografic al trupei este albumul „The Circle”, lansat în 2009.
Concertul de la Bucureşti al trupei Bon Jovi este organizat de East European Entertainment şi D&D East Entertainment.