Angajaţii Primăriei Cluj-Napoca vor fi evaluaţi de către cetăţenii cu care intră în contact cu ajutorul unor butoane instalate la ghişee municipalităţii. Butoanele, conectate la un sistem informatic, sunt inscripţionate cu calificative precum „bine”, „mulţumitor” ori „nesatisfăcător”. Angajaţii care sunt apreciaţi de către cetăţeni vor avea mai multe şanse de promovare, spune primarul Sorin Apostu. Cei mai buni vor primi diplome din partea municipalităţii. În schimb, „angajaţii care vor primi calificativul „nesatifăcător” ar putea fi retrogradaţi ori concediaţi”, a declarat primarul Sorin Apostu.
Proiect de inspiraţie germană
Primarul a declarat că astfel de sisteme există şi în cadrul Primăriei Koln, cu care este înfrăţit Clujul şi de unde s-a inspirat primarul din Cluj. De asemenea, există sisteme asemănătoare de evaluare şi în cadrul Primăriei Paris. Mulţi dintre cetăţenii care au trecut pe la ghişeele Primăriei sunt de părere că această iniţiativă este bună. „Funcţionarii vor fi stimulaţi să se comporte mai frumos cu noi”, a spus unul dintre cetăţeni.