20.2 C
București
sâmbătă, 5 octombrie 2024
AcasăSpecialCele mai importante teme din zona CSR- ului sunt dezbatute de catre...

Cele mai importante teme din zona CSR- ului sunt dezbatute de catre speakeri de renume in cadrul evenimentului „CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability”

Responsabilitatea Sociala Corporatista si Dezvoltarea Sustenabila formeaza una dintre cele mai importante discutii ale momentului, avand in vedere cererea pentru o responsabilitate tot mai mare a corporatiilor fata de societate, devenind un punct central in cadrul campaniilor de branding si comunicare. In acest context, „CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability” isi propune sa reuneasca reprezentanti de marca in cadrul unei dezbateri complexe asupra CSR- ului.

Politicile de sustenabilitate ale corporatiilor internationale, precum si modul de prioritizare si adaptare in functie de diferite tari, culturi si nevoi reprezinta un punct principal pe agenda evenimentului, aducand in prim- plan formula „glocal = global + local” si reunind punctele de vedere ale unor speakeri de renume, precum: Yves Nissim (Orange Group) , Jean Istasse (Sodexo) sau Dana Dobrescu (Unilever).

Cum se impaca ideea de consum cu implicatiile economice ce capata valente esentiale in contextul situatiei financiare actuale, cu cea de sustenabilitate? Despre consumul sustenabil discuta Lavinia Toma, Head of Corporate Communications in cadrul Henkel, Adina Ionescu, PR & Brand Builder MOL Romania si Erszebet Felmeri, Coordonator PR, MOL Romania.

Raluca Fisher ( Green Report), Alina Stanciu ( Ogilvy Public Relations) si Mircea Tomescu (Graffiti PR) se alatura discutiei cu teme ce tin de sfera blogosferei si a impactului pe care dezbaterile din aceasta zona le au asupra imaginii, intelegerii si raspandirii conceptului de CSR si a practicilor propuse la nivel international in ceea ce priveste sustenabilitatea. In cadrul conferintei va fi prezentata o lista a celor mai influente bloguri international in materie de CSR.

Florina si Cristian Onetiu ( Life Care) ne propun o analiza comparativa prin introducerea in dezbatere a subiectului Bio pentru ca, ulterior, Lavinia Toma si Mircea Tomescu sa poarte discutia in sfera de branding si implicarea clientilor in initiativele de CSR .

Despre cum sa implici publicul larg in programele de sustenabilitate, prin apel la tehnologiile de comunicare si informare ne vorbesc Alina Pavel ( Orange Group) si Mihai Alexandru Badescu ( Erricson Romania).

Prin varietatea tematicii si complexitatea subiectelor abordate, „CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability” este un real ONE STOP SHOP EVENT, prilej ideal pentru training de formare pentru angajati, cea mai buna metoda de a face networking sau de a cunoaste noi parteneri de interes.

Evenimentul este adresat specialistilor din din zona responsabilitatii sociale, a comunicarii, marketingului, resurselor umane si a mediului inconjurator.

„CSR’12 – The New Geography of CSR & Sustainability” va avea loc pe 19 octombrie la Bucuresti, Hotel InterContinental.

Silver Sponsors: Henkel Romania si Orange.

Pentru inscrieri si detalii, acceseaza www.csr12.ro sau contacteaza-ne la numerele de telefon (+40) 0744 372 492, (+40) 0721 201 995, sau pe adresele de e-mail luminita.oprea@sbc.com.ro, andreea.paun@medienholding.ro.

Cele mai citite

PSD vrea reducerea taxării cu 5 procente pe salariile mici și medii. Câți bani ar rămâne în buzunarele românilor

Ministrul Adrian Câciu a declarat că măsura ar duce la creșterea puterii de cumpărare a românilor și la competitivitatea companiilor Ministrul investițiilor și proiectelor europene,...

CCR a exclus-o pe Diana Șoșoacă din cursa pentru prezidențiale

CCR a exclus-o pe Diana Șoșoacă din cursa pentru prezidențiale, menținând însă candidaturile lui Nicolae Ciucă și Kelemen Hunor. Votul pentru Mircea Geoană a...

Ineficiența energetică: Povestea care ne costă scump

România, odinioară un jucător energetic major în Europa de Est, se confruntă acum cu o realitate sumbră: prețurile au explodat, iar țara e în...
Ultima oră
Pe aceeași temă