Cabina de probă conectată a fost creată printr-un efort comun al Accenture, Avanade și Microsoft şi a fost concepută pentru a face cabina de probă mai eficientă atât pentru clienţi, cât şi pentru vânzători.
Aceste cabine de probă sunt echipate cu un cititor RFID şi o tabletă interactivă, care scanează lucrurile pe care vrei să le probezi şi apoi cu ajutorul acesteia poţi afla mai multe informaţii despre produs, să dai feedback sau să ceri o altă mărime. Informațiile pe care le ia în calcul cabina includ dimensiunea şi culoarea obiectelor de îmbrăcăminte, astfel încât este mult mai simplu să schimbi mărimea, stilul sau culoarea hainelor. Registrul este conectat la inventarul magazinului, astfel încât consumatorii pot fi siguri dacă un element este în stoc sau nu.
Mai mult, dacă un obiect de îmbrăcăminte a fost deteriorat sau lipseşte şi a fost scanat ca fiind în stare bună la o anumită oră, atunci e destul de clar că ultima persoană care l-a luat în cabina de probă l-a deteriorat sau furat, iar cu ajutorul camerelor de supraveghere acesta ar putea fi uşor identificat şi astfel furtul din magazine ar putea fi ceva mult mai rar în viitor.
În cazul în care ai ieşit la shopping doar ca să te uiţi sau eventual să probezi câte ceva pentru o ocazie specială din viitor şi vrei să ai mai multe opţiuni sau pentru a te hotărî ce vrei înainte să ai bani, tot ce găseşti în Connected Fitting Room poate fi adăugat la contul consumatorului pe o listă de dorinţe pentru a fi cumpărat într-o altă zi.
În prezent această tehnologie este utilizată doar de către magazinele Khol din Statele Unite ale Americii. Oare când vom vedea cabine neînghesuite şi tehnologizate şi în România?