2 C
București
luni, 18 noiembrie 2024
AcasăSpecialBătălia pentru plăcerea femeilor

Bătălia pentru plăcerea femeilor

<!–

–>

Luna martie este perioada ghioceilor, a mărţişoarelor, dar şi a femeilor, iar companiile  se întrec una pe alta pentru a-şi răsfăţa clientele cu cele mai inovative produse sau servicii. De la târguri bio, pentru că sănătatea este „noul trend”, la produse unice şi concursuri, femeile sunt  ţinta unor oferte variate la începutul oricărei primăveri.  Iată unele dintre „răsfăţurile” oferite pentru femei în această perioadă.

Răsfăţ de lux

În perioada 2-8 martie, Antena 1 lansează un concurs prin care, timp de o săptămână, pune la bătaie câte un voucher pe zi  în valoare de 250 de euro, la un salon de înfrumuseţare de lux din Bucureşti.

Cele care vor să participe la concurs trebuie să urmărească şi să identifice în timpul emisiunilior Neatza cu Răzvan şi Dani, Acces Direct sau în programul serii cuvintele indiciu şi apoi să intre pe pagina de Facebook a televiziunii pentru a se înscrie în competiţie. Şi bărbaţii pot participa pentru a le face o surpriză femeilor dragi din vaţa lor.

Seminar bio

În 5 şi 6 martie, Weleda şi Napati organizează un târg de cadouri pentru femei şi mămici cu cosmetice organice, dulciuri bio delicioase şi alte surprize. În cadrul evenimentului vor avea loc seminare bio demonstrative unde specialiştii şi reprezentanţii Weleda vor răspunde întrebărilor despre  îngrijirea naturală şi vor oferi  demonstraţii participantelor.

“În această perioadă toată lumea oferă flori şi este într-adevăr un gest frumos, dar natura are mult mai mult de oferit decât atât. Acesta este secretul Weleda. Dorim să oferim tuturor şansa să dobândească şi să-şi menţină starea de bine, în mod cu adevărat natural. Produsele Weleda conţin doar ingrediente naturale pure, atent selectate, toate materiile prime vegetale provenind din culturi biodinamice, biologic controlate sau din recoltare certificată din flora spontană”, a declarat Ana Maria Murariu, Marketing Manager Weleda România.

 Evenimentul cu intrare liberă  va avea loc în cadrul magazinului Napati din Şoseaua Ştefan cel Mare numarul 15 (în apropiere de Circ), între orele 11.00 şi 13.00. Iar târgul este deschis între orele 10.00 si 19.00, atât sâmbătă, cât şi duminică.

Un plus pentru silueta ta

Compania Tnuva a lansat o nouă gamă de produse lactate uşoare, Tnuva Slim care promite clienţilor să îi ajute să se menţină în formă. Faţă de iaurturile deja existente pe piaţă, Tnuva Slim conţine o nouă fibră solubilă – inulina „ce favorizează instalarea senzaţiei de saţietate de durată”, spune Adriana Ionescu, Director de Marketing Tnuva România.

„Inulină este un extract natural din plante, un prebiotic ce are calităţi nutriţionale şi funcţionale deosebite. Pe lângă efectul de saţietate de durată, ce o face să fie un aliat de nădejde în dietă de slăbire şi în menţinerea greutăţii, inulină potenţează absorbţia calciului şi deci ajută la menţinerea integrităţii oaselor şi prevenirea osteoporozei. De asemenea, inulină ajută la scăderea nivelului colesterolului seric şi a glicemiei, combate constipaţia, fiind un promotor al sănătăţi colonului, şi îmbunătăţeşte funcţionarea sistemului imunitar”, spune Lector Univ. Dr. Lygia Alexandrescu, Specialist în Nutriţie.

 In plus, cele trei produse din noua gamă: trei iaurturi, o brânză cottage şi un lapte au un nivel scăzut de grăsime, insă conţin aceleaşi cantităţi de proteine şi calciu ca şi lactatele integrale.   

Adriana Ionescu a vorbit despre scăderea vânzărilor din ultima perioadă, datorată crizei ce a afectat întreaga piaţă de lactate.   ”Am fost afectaţi de criză pentru că suntem un brand premium şi deşi consumatorii îşi doresc să cumpere produse de cea mai bună calitate sunt totuşi restrictionaţi de nivelul scăzut al veniturilor. Raportat la anul 2009, cota noastră de piaţă a scăzut, ajungând în jur la 5% din total piaţă a lactatelor. Pentru anul acesta dorim să revenim la nivelul la care eram înainte de criza”, mai spune ea.

Bonus Card

Femeile care deţin un Bonus Card de la Garanti Bank primesc 5% bonus la orice articol cumpărat in  8 martie.  In plus, in perioada 1-8 martie, cumpărăturile de produse cosmetice din magazinele de specialitate şi farmacii se vor impărţi automat în 3 rate fără dobândă.

 „Anul trecut am sărbătorit luna femeilor prin lansarea unui produs special dedicat acestora: Bonus Card cu oglindă, care combină facilităţile unui card de credit, oferind în plus doamnelor şi domnişoarelor o oglindă, drept accesoriu. La un an de la lansarea acestei iniţiative, am decis să continuăm în aceeaşi tradiţie şi să lansăm oferte speciale pentru doamne în luna care le este dedicată,” spune Ilgaz Kaya, Director Central Marketing, Garanti Bank.

 

 
 
 

Cele mai citite

4 avantaje ale biostimulatorului Amalgerol Essence în agricultură

În lumea dinamică a agriculturii moderne, unde fiecare decizie contează, biostimulatorii devin aliați de încredere în optimizarea producției. Printre aceste produse inovatoare, Amalgerol Essence...

Firmele mici, obligate să implementeze SAF-T de la 1 ianuarie. Fără softuri, nu se poate

Pentru companiile mici, aceste softuri reprezintă un demers care presupune costuri suplimentare Începând cu 1 ianuarie 2025, firmele mici din România vor fi obligate să...

Cristi Chivu revine pe teren pentru Ajax într-un meci al legendelor împotriva lui Real Madrid!

Cristi Chivu a fost protagonistul unui moment special pe "Johan Cruijff Arena", participând la un meci al legendelor organizat de Ajax Amsterdam cu ocazia...
Ultima oră
Pe aceeași temă