Chase Bank a dezvoltat un sistem mai sigur de retragere a banilor de la bancomat. Divizia pentru cosumatori JP Morgan Chase & Co încearcă noi tehnici pentru a atrage clienți și a se asigura că totul merge perfect. Aceștia au introdus chioșcuri care au funcții de banking electronic care folosesc scanarea biometrică pentru a accesa informațiile tale personale. Asta înseamnă că în loc să introduci codul PIN, ți se va scana palma.
Acest chioșc de banking electronic e, în mare, o nouă versiune de bancomat. El oferă clienților băncii serviciile de bază oferite de un bancomat normal și încă vreo câteva tranzacții. Clienții își pot accesa toate conturile existente, să retragă o anumită sumă de bani, să încaseze un cec, să facă un depozit și să plătească facturi etc.
Banca Chase încearcă să schimbe și felul în care bancherii lor interacționeză cu clienții prin amplasarea de tablete pentru aceștia pentru a-i implica mai mult în tranzacții în loc de a răspunde verbal și sec la întrebările personalului în timp ce bancherii tastează la calculatoarele lor. Tabletele vor da ocazia clienților de a fi mai pro-activi în timp ce bifează opțiuni, completează formulare sau dau semnături digitale atunci când este nevoie.
Aceste setări vor fi sincronizate cu o aplicație mobilă de banking care va da posibilitate clienților băncii să retragă numerar și să îi ridice când sunt pregătiți.
Scannerul, proiectat de Fujitsu, numit PalmSecure, radiază raze de infraroșu pe palma ta, care sunt absorbite de sângele care îți curge prin vene. Scanner-ul poate vedea tiparul format de vene și îți verifică identitatea făcând rapid o fotografie. Nu trebuie să îți faci griji că va trebui să îți pui mâna pe scanner-ul pe care își pun mii de oameni mâna în fiecare zi deoarece scanner-ul de palme nu necesită să îl atingi, trebuie doar să îți treci mâna peste el.
Deja au fost instalate 1000 de astfel de chioșcuri și sunt planificate încă 600 până la finalul anului. Pe când și în România?