Cele mai multe banci comerciale au inceput sa-si diversifice paleta serviciilor oferite, in incercarea de a atrage noi clienti si de a-i fideliza pe cei existenti. Astfel, pe langa serviciile clasice puse la dispozitia clientilor, constantenii au inceput sa aiba la dispozitie metode moderne de interactionare cu unitatile bancare. Unul dintre serviciile care au prins cel mai mult la public este internet-bankingul. Desi nu este foarte folosit, pentru ca nu multa lume care are calculator a avut curiozitatea sa il incerce, acesta este foarte util, pentru ca o multime de operatiuni se pot face fara a te deplasa. Directorul grupului BRD Constanta, Eugen Sandu, spune ca in Constanta este functional serviciul BRD-Net, cu ajutorul caruia se pot intocmi ordine de plata, se pot efectua operatiunile curente sau chiar se poate lansa o aplicatie de credit. Unul dintre avantajele internet-bankingului este mobilitatea. Cu ajutorul unui laptop conectat la internet, unitatea bancara este la un simplu click distanta, chiar daca clientul virtual se afla la mii de kilometri departare de casa. Principala piedica in calea dezvoltarii acestui serviciu este numarul relativ mic de calculatoare conectate la internet existente in judetul Constanta.
Servicii similare
Unitatile bancare constantene le ofera clientilor o serie de servicii asemanatoare cu internet-bankingul. Astfel, un telefon mobil poate inlocui cu succes calculatorul de birou sau laptop-ul. si acesta se poate folosi pentru a realiza o serie de operatiuni bancare, fara sa fiti nevoiti sa va deplasati la sediul institutiei.