Aplicaţiei de cultură generală (Trivia), QuizUp, îi merge bine planul de expansiune globală, aceasta adăugând mai multe limbi şi conţinut geo-specific. Rezultatul se datorează faptului că a trecut de 20 de milioane de utilizatori, cea mai mare parte dintre ei fiind utilizatori internaţionali.
Aplicaţia QuizUp, creată de compania islandeză Plain Vanilla Games, a fost disponibilă doar în limba engleză până nu foarte demult, când compania a adăugat şi germana, spaniola, franceza şi portugheza. Aceasta a tradus categoriile deja existente, şi a introdus un număr mare de subiecte specifice zonei sau limbii pentru cei care nu vorbesc limba engleză.
De fapt, cantitatea de conţinut destinata noilor tipuri de public este mai mare decât cea pentru publicul internaţional vorbitor de engleză: 350 de subiecte versus 150.
Pe lângă noul conţinut, creşterea audienţei se datorează cu siguranţă şi lansării pe noi platforme, inclusiv iPad şi Android.
Prin urmare, utilizatorii s-au înmulţit masiv în cele cinci zone în ultimele luni, astfel că momentan Europa bate America cu 2:1. Numărul de jocuri jucate de europeni în această perioadă a fost de 335.5 milioane comparativ cu 216 milioane în S.U.A.
Echipa QuizUp nu se opreşte aici, Plain Vanilla Games speră să mai adauge încă cinci limbi în decursul următoarelor luni, respectiv rusa, turca, japoneza, coreeana şi chineza.
Chiar dacă momentan compania îşi extinde numărul de întrebări şi subiecte care sunt disponibile în multiple limbi noi, Plain Vanilla nu vrea sub nicio formă să îşi mute sediul din Islanda. De aici îşi gestionează toate localizările, editările şi managementul subiectelor de cultură generală şi toate întrebările, conform Viggo Jonsson, vicepreşedintele de Business Development al Plain Vanilla Games.
Aplicaţia disponibilă doar în limba engleză până nu demult, compania a adăugat şi germana, spaniola, franceza şi portugheza. Plain Vanilla Games speră să mai adauge încă cinci limbi în decursul următoarelor luni: rusa, turca, japoneza, coreeana şi chineza.