Bucureştenii pot naviga gratuit pe internet în trei staţii de autobuz din Capitală, datorită unei noi execuţii outdoor neconvenţionale.
Astfel, până sâmbătă, bucureştenii ce se află în staţiile din Piaţa Victoriei, Universitate şi Romană au acces la internet gratuit, 24 de ore din 24. În aceste locaţii sunt amplasate ecrane cu o diagonală de 106 de centrimetri ce permite utilizatorilor navigarea pe internet.
„Staţiile interactive sunt mult mai eficiente în campaniile de publicitate outdoor decât execuţiile tradiţionale. Rapoartele de activitate rezultate în urma celorlalte proiecte ale noastre de acest tip au demonstrat că publicitatea interactivă stimulează recunoaşterea mesajului publicitar de până la 15 ori mai mult decât orice altă formă tradiţională de publicitate. „, declară Florin Benga, New Business Director Tom Touch, firma care a implementat aceste excuţii outdoor ce fac parte dintr-o campanie de publicitate.
Benga mai subliniază faptul că cel mai important avantaj dat de utilizarea acestui tip de publicitate este feedback-ul în timp real obţinut de client. „Staţiile interactive pot înregistra şi raporta în timp real câţi utilizatori folosesc staţia, timpul de expunere per utilizator şi ce anume îl interesează din aplicaţia respectivă. Astfel, prin aceste rapoarte clientul îşi poate optimiza campania pe timpul desfăşurării acesteia, în funcţie de feedback-ul consumatorilor”, a adăugat Florin Benga.
Despre TomTouch
TomTouch, companie din sectorul IT&C implementează soluţii pentru execuţii neconvenţionale de campanii outdoor, acesta fiind cel de-al 4-lea proiect derulat în staţii de autobuz. TomTouch este divizia interactivă a companiei CS Vision, înfiinţată în octombrie 2002 de către Răzvan Bagiu.