Projection mapping-ul 3D a venit destul de popular de ceva vreme. Aceasta forma de publicitate este deosebit de eficientă deoarece se desprinde de formele mai tradiționale de publicitate și devine foarte ușor virală în mediul online, plus că projection mapping-ul 3D atrage întotdeauna un public numeros.
În ziua de astăzi foarte mulți oameni își folosesc smartphone-ul pentru a face poze sau pentru a înregistra video un eveniment, iar apoi îl postează pe site-uri de social media. Deși poate fi destul de costisitoare și probabil că nu e o opțiune potrivită pentru întreprinderile mici, această cascadorie de campanie publicitară are rezultate extraordinare, cum ar fi acoperirea gratuită a subiectului de către mass-media, dar și o îmbunătățire a felului în care brand-ul este văzut de către consumatori actuali, dar și viitori.
Această tehnică face ca o clădire să se miște, să se transforme sau chiar să comunice, prin peisaje suprarealiste și proiectarea de imagini pe obiecte. Iar efectul pe care îl are asupra oamenilor este fantastic.
Pentru cei dintre voi care nu sunt familiarizați cu termenul sau tehnica de marketing: Video Projection Mapping-ul este o noua și foarte interesantă tehnică de proiecție care poate transforma aproape orice suprafață într-un afișaj video dinamic. Software-ul de specialitate este folosit pentru a deforma și masca imaginea proiectată pentru a o face să se potrivească perfect pe ecrane neregulate. Când este făcut corect, rezultatul final este o instalație de proiecție dinamică, care transcende orice fel de proiecție video obișnuită
Sursă foto: www.blogof.francescomugnai.com/