„Cetăţenii care au depus până în prezent sau vor depune în intervalul 11-13 iulie cereri pentru eliberarea documentelor de călătorie la sediile din Pipera şi Piaţa Amzei îşi vor putea ridica paşaportul din punctul de lucru situat în ParkLake”, informează un comunicat al Ministerului Afacerilor Interne (MAI) transmis miercuri AGERPRES.
Noul punct de lucru se înfiinţează prin relocarea sediilor serviciilor de paşapoarte din Şos. Pipera nr. 49, sector 2, şi Piaţa Amzei, nr. 13, sector 1.
Potrivit sursei citate, pentru regiunea Bucureşti-Ilfov vor fi primite solicitări şi se vor elibera paşapoarte numai în ParkLake, etaj 1, str. Liviu Rebreanu nr. 4, sector 3, în care vor funcţiona 14 ghişee de primiri cereri şi trei ghişee de eliberări paşapoarte, şi în Plaza România, etaj 2, bd. Timişoara nr. 26, sector 6, în care vor funcţiona 20 ghişee de primiri cereri şi trei ghişee de eliberări paşapoarte.
„Demersurile pentru deschiderea punctului de lucru din ParkLake au fost făcute de Instituţia Prefectului Municipiului Bucureşti în urma solicitării ministrului afacerilor interne, Carmen Dan, de a identifica soluţii pentru îmbunătăţirea condiţiilor de desfăşurare a activităţii de eliberare a paşapoartelor şi pentru reducerea timpului de aşteptare la ghişee”, se arată în comunicat.
Plata taxei pentru obţinerea paşaportului se poate face on-line, în sistem internet banking, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului, de la orice bancă unde persoana are deschis un cont bancar, prin virament către conturile deschise de către fiecare Instituţie a Prefectului, prin mandat poştal (la orice Oficiu Poştal) sau în numerar, sau, după caz, prin intermediul POS-urilor la casieriile unităţilor Trezoreriei Statului, la casieriile Instituţiilor Prefectului şi, începând cu data de 11 iunie şi la casieriile unităţilor CEC BANK.
MAI precizează că nu se percepe comision pentru această plată.