Când natura se întoarce la viață și hainele groase încep să fie așezate pe alte rafturi, lăsând loc încet și sigur tricourilor și gecuțelor mai subțiri, atunci e un semn din ce în ce mai clar că se apropie primăvara.
Și marile schimbări nu se produc doar în șifonierele românilor, ci și în sufletul lor, acolo unde pentru cei mai mulți au loc adevărate analize: ce inel de logodnă să aleg?
Conform datelor furnizate de specialiștii care activează pe piața de bijuterii și obiecte de lux, primăvara este anotimpul când au loc cele mai multe achiziții cu privire la inele de logodnă și poate și sezonul celor mai multe cereri.
„Lucrurile au o explicație mai simplă decât am putea crede: iubirea reînvie precum natura. Plastic vorbind, se dezmorțesc sentimentele și oamenii sunt gata să înceapă noul an făcând un pas atât de important pentru ei și viitorul lor. Suntem mereu plăcut surprinși să vedem că primăvara ne trec pragul oameni care ne spun clar și răspicat faptul că sunt hotărâți să-și schimbe cu totul viața, motiv pentru care au hotărât să facă cea mai importantă decizie din viața lor”, au declarat pentru noi experții bijutieri Valmand.
„Suntem din ce în ce mai siguri de faptul că iarna este un anotimp de reflexie, o perioadă în care cele mai multe cupluri se consolidează, uneori chiar se testează. Și cel mai frumos lucru constră în faptul că își definitivează unicitatea și particularitatea, lucru subliniat fidel de faptul că cele mai multe bijuterii și inele de logodnă solicitate sunt unice. Pur și simplu oamenii vor o bijuterie personalizată prin care să-și marcheze relația, avantajul nostru ca unic producător de bijuterii din platină din România fiind acela că putem da formă și strălucire fiecărei emoții”, au mai precizat cei de la Valmand.Piața bijuteriilor nu cunoaște o schimbare uriașă pe parcursul anului, doar o mutare a atenției pe alte elemente care țin de cadouri, ori ca un pas firesc al cererilor din primăvară, toamna devine anotimpul verighetelor.