„De 1 iunie am semnat un ordin de ministru cu metodologia de feedback din partea elevilor. A se înţelege foarte bine – părerea elevilor este esenţială, îi ascultăm. Avem o rugăminte foarte importantă – să nu confunde vreodată rolul elevului cu rolul profesorului. În niciun caz nu poate fi confundat rolul elevului cu cel al profesorului. Am observat o dorinţă a unor elevi de a da note profesorilor. Nu aşa se face”, a declarat vineri, la Digi 24, ministrul Sorin Cîmpeanu, subliniind faptul că acest feedback reprezintă un „instrument” pe care profesorul îl foloseşte pentru a-şi îmbunătăţi metoda de predare în funcţie de ceea ce „percepe” elevul.
„Feedbackul este un instrument pe care profesorul îl foloseşte pentru a-şi îmbunătăţi metoda de predare în funcţie de ceea ce percepe elevul . Nicidecum nu este o posibilitate ca elevul să dea notă profesorului. Acel instrument este destinat exclusiv profesorului care colectează acest feedback”, a explicat Cîmpeanu.