„Eu aștept să încercăm să creștem dorința de vaccinare. Nu va fi ușor, dar trebuie să mergem dincolo de această campanie de informare cu vaccinul, cu medici, spre mediul rural. Vedem că în mediul rural lucrurile stau un pic diferit. Prin Facebook nu vom reuși să ajungem la acești oameni, e obligatoriu să încercăm, logistic trebuie o organizare bună, să ajungem în fiecare comună, în fiecare localitate, altfel nu vom reuși să creștem gradul de vaccinare. Eu aș merge mai departe, nu am discutat în coaliție, nu am discutat în Guvern, ar trebui poate o campanie nu numai pe Facebook, dar și în radio și în televiziuni, o campanie mult mai agresivă, între ghilimele. Cei din mediul rural nu se uită la Facebook, nu urmăresc politicienii, nu urmăresc nici pe cei care au o anumită influență în mediul urban, în bula lor. Deci eu aș merge și aș prefera să găsim o soluție să facem și o campanie inclusiv prin televiziunile și radiourile comerciale private”, spune la RFI Kelemen Hunor despre noua campanie de informare pro-vaccinare.
La remarca jurnalistului că mesajele din campania de informare pro-vaccinare par să se adreseze mai degrabă persoanelor deja convinse să se vaccineze și întrebat dacă nu ar fi fost mai utile asemenea mesaje la începutul campaniei de vaccinare, vicepremierul afirmă că trebuie găsite și alte soluții.
„Da, aveți dreptate și despre acest lucru vorbeam și eu. În acest moment, degeaba repetăm în bula noastră mesajele, că aceste mesaje nu vor ajunge la cei care probabil că nu sunt sceptici, eventual au niște rețineri, dar pur și simplu, în mediul rural, aceste mesaje nu ajung la oameni. De aceea, trebuie găsite și alte soluții, trebuie găsită și altă modalitate și trebuie să mergi cu vaccinul la om, nu trebuie să aștepți să vină omul la tine, să se vaccineze”, conchide Kelemen Hunor.