Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

SMS-urile, slăbiciunea adolescenților din SUA

SMS-urile sunt mijlocul de comunicare preferat al adolescenţilor din SUA, mai apreciat decât întâlnirile în persoană, conform unui studiu publicat luni de organizaţia independentă Common Sense Media, transmite AFP.

Share

Iulian Budușan 0 comentarii

Actualizat: 11.09.2018 - 08:32

Circa 35% dintre tinerii de 13-17 ani intervievaţi în cadrul acestui studiu au spus că preferă SMS-urile, în timp ce numai 32% s-au exprimat pentru întâlnirile faţă în faţă.

La precedentul sondaj realizat de Common Sense, în 2012, întâlnirea în persoană era pe primul loc detaşat (49%), în faţa mesajelor (33%).

Prin intermediul SMS-urilor, reţelelor de socializare (16%), conversaţiilor video (10%) sau conversaţiilor telefonice (5%), peste două treimi dintre adolescenţii americani aleg, atunci când pot, comunicarea la distanţă, în contextul în care aceste instrumente nu reprezentau decât jumătate din opţiunile lor în urmă cu şase ani.

Între persoanele de 13-17 ani intervievate, mai mult de jumătate (51%) au spus că trimit SMS-uri cel puţin o dată pe oră, iar 21% - "aproape încontinuu".

În privinţa reţelelor de socializare, ele fac parte din viaţa a 81% dintre cei chestionaţi şi sunt "extrem de importante" sau "foarte importante" pentru 32% dintre adolescenţi.

Aproximativ 70% dintre adolescenţii intervievaţi spun că intră "mai mult de o dată" pe zi pe reţelele de socializare, în timp ce în 2012 procentul era de 34%.

Deloc surprinzător, cea mai utilizată platformă de către acest segment de vârstă este Snapchat (63%), devansând Instagram (61%) şi Facebook (43%).

Procentul celor de 13-17 de ani care deţin propriul smartphone a trecut de la 41% la 89% între 2012 şi 2018.

Studiul a fost realizat online pe un eşantion de 1.141 de tineri cu vârste cuprinse între 13 şi 17 ani, între 22 martie şi 10 aprilie.

Comentarii

loading...