Barbie, care împlineşte anul acesta venerabila vârstă de 60 de ani, a constituit deja subiectul a 30 de filme de animaţie, însă niciunul dintre acestea nu a fost difuzat până acum în cinematografe.
Lungmetrajul va fi supervizat de Mattel Film, noua entitate a gigantului american al jucăriilor, şi va fi coprodus de LuckyChap Entertainment, compania de producţie a lui Margot Robbie.
Deşi Mattel a diversificat de mult timp modelele de Barbie produse, fiind incluse mai multe culori de ochi, păr şi piele, dar şi, mai recent, forme corporale şi greutăţi diferite, pentru debutul lui Barbie pe marele ecran grupul a optat pentru o actriţă blondă, cu ochi albaştri şi corp longilin.
„Sunt foarte onorată să primesc acest rol şi să produc un film, care, cred, va avea un impact extrem de pozitiv asupra copiilor şi asupra publicului din întreaga lume”, a declarat actriţa, citată în comunicat.
În vârstă de 28 de ani, Margot Robbie are deja o carieră cu 20 de filme la activ, printre care „Mary Queen of Scots (2018),”Suicide Squad” (2016) sau „I, Tonya” (2017), care i-a adus o nominalizare la Oscar pentru cea mai bună actriţă.
„Pe parcursul celor 60 de ani de ani de viaţă, Barbie i-a inspirat pe copii să se imagineze în roluri ambiţioase, cum ar fi cel de prinţesă sau de preşedinte”, a comentat Margot Robbie, care o va întruchipa pe Barbie Millicent Roberts, pe numele său complet, originară din oraşul fictiv Willows, din Wisconsin.
Anul 2018 a fost fostul unul bun pentru păpuşa Barbie, ale cărei vânzări au crescut cu 15% în primele nouă luni, totalizând 698 milioane de dolari.
În total, peste un miliard de Barbie au fost vândute la nivel mondial de la prezentarea păpuşii la Târgul de jucării din New York, pe 9 martie 1959.