Reţeaua socială Instagram, care tocmai a anunţat în urmă cu câteva zile depăşirea pragului de 1 miliard de utilizatori activi lunari, este aşteptată ca în următorul an să obţină venituri de peste 10 miliarde de dolari.
Anul următor Instagram ar putea aduce 16% din veniturile totale ale Facebook, comparativ cu cele 10,6% acontate, conform, eMarketer, în ultimul an.
Comparativ cu Facebook, Instagram are o rată mai mare de creştere a numărului de utilizatori. Se estimează că în următorii cinci ani Instagram va ajunge la 2 miliarde de utilizatori activi pe lună.
Un alt avantaj al Instagram vine din faptul că beneficiază de o audienţă mai tânără, ceea ce o face mai atractivă pentru companiile de publicitate.
Recent, Instagram a lansat IGTV, o secţiune de filmări cu o durată de până la o oră pe care Facebook o va monetiza cu siguranţă prin reclame.
Anul acesta, însă, majoritatea veniturilor vor fi generate tot de reclamele afişate în newsfeed.