15.6 C
București
vineri, 26 aprilie 2024
AcasăLifestyleInteres în creștere față de ingrediente, reţete și proveniența alimentelor

Interes în creștere față de ingrediente, reţete și proveniența alimentelor

În ceea ce privește comportamentul de consum la restaurante, tendințele actuale arată că tot mai mulți clienți sunt atenți la proveniența alimentelor, la rețete, iar acest lucru a generat inclusiv o reîntoarcere a acestora către preparate tradiționale, cu ingrediente simple, de proveniență locală, cu care românii sunt deja familiarizați și în care au încredere.  Un exemplu este Grupul City Grill, cel mai important grup românesc de restaurante din piața locală, care a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri în primele 9 luni ale anului de 13% față de perioada similară din 2018, ajungând la  148 milioane de lei. Comanda medie a crescut față de 2018 cu 10% ajungând la aproape 100 lei, iar printre factorii care au completat dinamica pozitivă din acest an se numără investițiile făcute în extinderea și modernizarea spațiilor, fidelizarea clienților prin programul Out4Food, dar și comportamentul clienților, care se întorc din ce în ce mai des la meniurile tradiționale. Investițiile realizate în primele 9 luni ale anului au depășit 1,7 milioane de euro, iar până la sfârșitul lui 2019 suma va depăși 2 milioane de euro. Acestea au fost direcționate atât câtre modernizarea și consolidarea locațiilor existente, dar și către deschiderea de noi spații -restaurantul Becker Brau, cu o suprafață de 1.000 de metri pătrați și o capacitate totală de 500 de persoane și extinderea restaurantului Hanul lui Manuc cu un spațiu tip băcănie.

Fie că vorbim despre rețetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor grupului, avem grijă ca ingredientele folosite să fie cele mai bune pentru clienții noștri. “Secretul” mâncărurilor din restaurantele noastre sunt ingredientele proaspete, cu proveniență atent controlată și testată, fără adaosuri alimentare. De la cartofii prăjiți proaspeți, curățați și tăiați manual, la ouă din surse cage free și până la legume crescute în solarul propriu de lângă Târgoviște, filozofia pe care se bazează bucătarii noștri este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus în valoare prin asociere și condimente precum sare și piper. În toate restaurantele noastre, în care se gătește zilnic pentru aproape 15.000 clienți, avem grijă să reciclăm uleiul, sticla, cartonul și plasticul și să reducem risipa alimentară –spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill. Astfel, în top rămân micii, produs reprezentativ, ciolanul de porc, emblematic pentru Caru cu Bere, rața pe varză și papanașii, care sunt legate de Hanu’ Berarilor, dar și sarmalele cu mămăligă și ciorbele. De asemenea, într-o creștere notabilă se află comenzile pentru vin, dar și cocktailurile pe bază de spumante.

 

 Daniel Mischie

 

Cele mai citite

Crizele și economia

Organizările au, fiecare, o finalitate a cărei satisfacere asigură identitatea. Multe întâmpină azi dificultăți, dar și  crize.  Este criză atunci când dificultățile periclitează...

Crizele și economia

Organizările au, fiecare, o finalitate a cărei satisfacere asigură identitatea. Multe întâmpină azi dificultăți, dar și  crize.  Este criză atunci când dificultățile periclitează...

Soluții pentru protecția împotriva exploziilor de praf

În peisajul comercial de astăzi, asigurarea siguranței și securității este vitală, în special în ceea ce privește reducerea riscurilor asociate cu exploziile de praf....
Ultima oră
Pe aceeași temă