Unirea Shopping Center este pe primul loc in topul centrelor comerciale din Bucuresti, din privinta vanzarilor pe metru patrat. Cei 40.000 de vizitatori genereaza venituri medii intre 7.000 – 10.000 euro pe metru patrat in Unirea, potrivit unei analize a departamentului de retail din cadrul Colliers International, citat de Cotidianul. In acest centru, vanzarile pot ajunge chiar la 14.000 de euro pe metru patrat.
Pe urmatoarele locuri se regasesc Bucuresti Mall si Plaza Romania, cu vanzari mai mici cu aproximativ zece procente fata de Unirea Shopping Center. Pe locul patru se claseaza Baneasa Shopping City, cu vanzari cu 20 – 50% mai mici decat cele din Bucuresti Mall si Plaza Romania. Locul cinci este detinut de City Mall, cu doar 15.000 – 17.000 de vizitatori zilnic.
Potrivit Colliers, citat de ziare.com, din cauza crizei economice vanzarile sunt cu 20 – 40 de procente sub nivelul celor din perioada similara a anului trecut.