Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Aproape 4 milioane de flori au fost comandate și livrate prin intermediul florăriei online Floria.ro care împlinește astăzi 9 ani de la lansare

Floria.ro: 4 milioane de flori livrate în 9 ani de online

Peste 1.5 milioane de trandafiri, de toate culorile, dar în special roșii, au fost livrați în 9 ani de existență a Floria.ro. În topul celor mai comandate flori se mai află, la mare distanță însă, freziile, lalelele, minirosa, alstroemeria, gerbera, crizantemele și irișii

Share

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Actualizat: 18.07.2019 - 18:05

Cele mai populare flori rămân trandafirii, iar aceștia, alături de zeci de alte flori, au ajuns atât în țară, cât și în străinătate, din Japonia până în Dubai și din Filipine până în Puerto Rico.

Cel mai comandat aranjament a fost buchetul zilei, care este o creație proprie Floria.ro și care, așa cum îi spune numele, este pregătit zilnic de designerii florali, din flori de sezon. Acest buchet a fost comandat de peste 11.000 de ori.

Trandafirii, cele mai dorite flori

În topul celor mai populare buchete se află buchetele de trandafiri, câte 5, 7, 9 sau 11 flori, roșii, albi, uneori chiar și din alte culori. Printre cele mai iubite aranjamente se numără creațiile floriștilor care se regăsesc pe site sub denumirea Vise colorate, Pasiune inocentă sau Dragoste nemărginită.

Toate acestea sunt aranjamente cu un aer romantic, fiind de cele mai multe ori dăruite partenerei de viață, cu diferite ocazii, de la aniversarea căsătoriei până la ziua de naștere. De asemenea, colecțiile periodice, de sezon, create de designerii noștri cu diferite ocazii și tematici au crescut în popularitate, mai ales că ele se încadrează în tendințe. De exemplu, pentru această vară am pregătit, printre altele, colecția Pink Jungle, care duce cu gândul la vacanțe extice. Flori neobișnuite, combinate cu vedetele verii, culori vibrante, elemente care te duc cu gândul la verdeața luxuriantă din junglă – acestea au fost principiile după care a fost creată această colecție, a precizat Marina Popescu, director general Floria.ro.

Pentru a marca cei 9 ani de prezență online, designerii au pregătit o colecție și o campanie specială. Cele mai iubite flori din cei 9 ani de Floria.ro au fost strânse în buchete de câte 9 fire, în cele mai populare culori: roșu, roz, galben, alb, orange, violet. Toate acest buchete beneficiază de o reducere de 9%.

De la cea mai spectaculoasă comandă, la cele mai active orașe

În cei 9 ani, cea mai spectaculoasă comandă, deși nu cea mai mare, a fost a unui client care a dorit să-și surprindă partenera de viață cu 9 buchete de câte 101 trandafiri, o inimă de trandafiri și o șampanie, care i-au fost livrate toate în aceeași zi.

Traficul pe dispozitivele mobile a crescut de la an la an, iar numărul de comanzi făcute de pe mobil a crescut cu peste 30% în 2018. Cea mai mare valoare a unei comenzi făcute de o persoană fizică a fost de 2.300 de euro, în timp ce cea mai mare comandă corporate s-a ridicat la 8.500 de euro.

De altfel, în cei 9 ani de existență, Floria a extins divizia de retail în afara platformei de comezi online, ajungând la 6 florării. De asemenea, grupul a devenit un jucător important pe segmentul corporate și B2B. Astfel, începând cu 2018, Grupul Floria acționează ca broker de flori activ la nivel național și a devenit alternativă locală la brokerii de flori din Olanda. Divizia B2B cuprinde vânzări engros către clienți tip key account (hypermarketuri și supermarketuri) și IMM (floriști, florării și depozite de flori).

Floria.ro livrează gratuit în două ore de la comandă în toată țara, iar cele mai multe comenzi au fost făcute în Capitală, Constanța și Iași. Zona centrală a țării a fost de asemenea foarte activă pe acest segment, printre cele mai active orașe numărându-se Ploiești, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu și nu numai. Totodată, florile comandate de pe Floria.ro au ajuns și în destinații exotice, precum Tokyo, Manila sau Hong Kong.

 Rețeaua de florării Floria cuprinde 4 florării în București, în Piața Dorobanți, bd. Ion Câmpineanu, Afi Cotroceni și Băneasa Shopping City, precum și o florărie în Aeroportul Otopeni și una în Ploiești.

 

Comentarii

loading...