2.3 C
București
joi, 26 decembrie 2024
AcasăLifestyleFestivalul Italian a promovat și anul acesta stilul autentic “Made in Italy”

Festivalul Italian a promovat și anul acesta stilul autentic “Made in Italy”

Ca în fiecare an, Festivalul Italian a fost organizat de ICE-Agenția Italiană pentru Comerț Exterior, sub patronajul Ambasadei Italiei la București și al Institutului Italian de Cultură.
Iubitorii de frumos și de bun gust au fost invitați cu această ocazie să facă o călătorie în lumea stilului de viață italian, de-a lungul căreia se îmbină gastronomia, moda, cosmetica și cultura.

Festivalul italian de la București, ajuns anul acesta la cea de-a unsprezecea ediție, a reprezentat un ansamblu de activități culturale și comerciale cu scopul de a promova într-o manieră coordonată producția, cultura și stilul de viață italian, acel “Made în Italy” autentic, și de a atrage consumatori români tot mai numeroși și mai diferiți ca gusturi.

Astfel între 27 mai și 15 iunie românii au putut savura la „dolce vita” fără a fi nevoiți să călătorească până în Italia. În această săptămâna, cele mai bune restaurante cu specific italian și delishop-uri din București au oferit promoții la adevăratele produse ale bucătăriei „del Belpaese”. În aceeași perioadă, pentru a arată publicului român rafinamentul modei „Made în Italy” și pentru a oferi consumatorilor posibilitatea de a achiziționa obiecte de îmbrăcăminte la prețuri competitive, câteva dintre cele mai importante magazine de îmbrăcăminte și modă italiană prezente în România au lansat o campanie specială de reduceri. Între 27 mai și 15 iunie a fost și săptămâna Mobilierului Made în Italy, în decursul căreia magazinele de profil din București și numai au oferit prețuri speciale la obiectele de mobilier și design.

Din programul festivalului nu au lipsit nici evenimentele culturale: concerte, expoziții sau proiecții de filme italiene.
Pe lângă evenimentele dedicate publicului larg, iubitor al stilului dolce vita, în cadrul Festivalului Italian au avut loc și evenimente destinate profesioniștilor și societăților din domeniu. Astfel, pe 28 mai a fost organizată ediția 2019 a evenimentului „Italian Beauty & Care Day”, la Palatul Noblesse, în cadrul căreia producătorii italieni au prezentat profesioniștilor români din domeniu 36 de mărci de cosmetice profesionale și de larg consum acoperind o gamă largă de produse de beauty&care.

Pe 10 și 11 iunie a fost organizată o serie de întâlniri bilaterale între societăti italiene și românești din domeniul construcțiilor, materialelor și produselor pentru construcții.

Cele mai citite

Economistul Bogdan Glăvan: România, un stat eșuat, în pragul colapsului financiar

Glăvan atrage atenția că o treime din cheltuielile statului român sunt acoperite din împrumuturi, ceea ce face economia extrem de vulnerabilă România se află pe...

Energia nucleară, soluția marilor companii pentru inteligența artificială

Alimentarea centrelor de date necesită cantități uriașe de electricitate, investiții pe măsură, dar și riscuri semnificative Creșterea explozivă a inteligenței artificiale (AI) determină giganții tehnologici...

București-Ilfov, regiunea cu cel mai scăzut risc de sărăcie din Uniunea Europeană

Cele mai mari riscuri de sărăcie au fost înregistrate în regiunea ultraperiferică franceză Guyane, Calabria și Sicilia Regiunea București-Ilfov este lider european în ceea ce...
Ultima oră
Pe aceeași temă