“Deşi ne aflăm în plin sezon estival, clienţii noştri au început să ne transmită solicitari pentru a-şi achiziţiona vacanţa de Revelion. Românii ştiu deja că Revelionul este o perioadă atât de solicitată în întreaga lume, iar disponibilitatea locurilor pentru zboruri este foarte redusă aşa că au învătat să îşi achizioneze aceste pachete din timp. În acest context, observăm o creştere a cererilor comparativ cu anul trecut de 15%. Sfatul meu pentru cei care nu s-au hotărât încă, este să contacteze agenţiile pentru a avea vacanţa planificată până în cel mai mic detaliu”, a declarat Sorin Stoica, CEO Eturia.
Pentru sezonul vacanţelor de iarnă, Eturia a studiat piaţa internaţională, trendurile din anii trecuţi, dar a ţinut cont şi de opiniile turişitilor. Astfel, a conceput ofertele de anul acesta pentru a se potrivi perfect cu profilul turistului roman aflat în căutare de oferte pentru destinaţiile exotice. În aceste condiţii, Eturia pariază pentru sfârşitul de an pe următoarele destinaţii: SUA, Insulele din Marea Caraibilor, Mauritius, Maldive, Kenya şi Thailanda.
“Achiziţionând de acum vacanţa de Revelion, turiştii au posibilitatea să aleagă dintr-o paletă foarte vastă de oferte. Astfel, cu cât ne apropiem mai mult de plecare, disponibilitatea este mai scăzuta, iar tarifele mai ridicate”, mai spune Sorin Stoica, CEO Eturia.
Bugetul mediu per familie pentru un Revelion în aceste destinaţii exotice variază în funcţie de durată, număr de persoane, categorie hotel. Pentru un sejur la plajă în Thailanda, cu mic-dejun inclus, tariful este de aproximativ 5.000 de euro, iar pentru o vacanţă în SUA, fără regim de mese inclus, o familie poate plăti aproximativ 7.000 de euro. În Mauritius, bugetul aproximativ pentru o familie cu un copil, în regim all Inclusive, este de 10.000 de euro. În Mexic, aceeaşi vacanţă all Inclusive ajunge la 9.500 euro, pe când în Kenya la 7.500 euro/familie.
Eturia are în acest moment peste 57 de angajaţi şi trei sedii în: Bucureşti, Piatra Neamţ şi Cluj. În anul 2018, Eturia a înregistrat o cifră de afaceri de 12 milioane de euro, iar în 2019 prevede o creştere de 20%, comparativ cu 2018.