Organizatorii au declarat că în urma Târgului de Crăciun de la Sibiu, economia locală a beneficiat de 10 milioane de euro, iar organizatorul Târgului de Crăciun de la Sibiu, Andrei Drăgan Răduleţ, estimează că acesta a fost vizitat de un sfert de milion de turişti din alte localităţi, potrivit unui comunicat remis Agerpres.
„Potrivit estimărilor organizatorilor, Târgul a fost vizitat de aproximativ 250.000 de vizitatori din alte localităţi. Datorită acestui număr imens de vizitatori, veniturile realizate în economia locală în cele aproape 2 luni în care Târgul de Crăciun a fost deschis depăşesc pragul de 10 milioane de euro, luând în considerare doar înnoptările, în număr de peste 100.000 în lunile noiembrie şi decembrie. Bugetul mediu de cheltuieli este estimat la 100 de euro pe zi, bani cheltuiţi pe cazare, masă, cumpărături şi petrecerea timpului liber”, se arată în comunicat.
„A fost o ediţie foarte reuşită, suntem foarte bucuroşi că am primit reacţii pozitive atât din partea vizitatorilor cât şi din partea expozanţilor ce au participat la ediţia din acest an. Târgul de Crăciun din Sibiu este un vector în turism în perioada sărbătorilor la nivelul întregii ţări şi suntem mândri că ‘reţeta’ de succes de la Sibiu a început să fie preluată şi implementată şi de alte oraşe din ţară”, a declarat Andrei Drăgan Răduleţ, preşedintele Asociaţiei Events for Tourism, organizatorul Târgului de Crăciun de la Sibiu.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!