9.3 C
București
vineri, 20 decembrie 2024
AcasăEconomieBănci & AsigurăriRevolut vrea să devină o bancă locală în România

Revolut vrea să devină o bancă locală în România

România este a doua piață pentru Revolut, cu 4 milioane de clienți, după Marea Britanie

Din decembrie, Revolut va opera în România printr-o sucursală locală, parte din strategia companiei de a deschide sucursale în țările în care operează, a explicat Antoine Le Nel, directorul responsabil de Marketing, membru în Comitetul Executiv al companiei.

La jumătatea anului, Revolut anunța 2,1 miliarde de euro venituri, 0,5 miliarde de euro profit net și 12 milioane de clienți noi – circa 1,5 milioane de clienți noi în fiecare lună. „E o afacere scalabilă. Dar avem nevoie de operațiuni mai puternice la nivel local. Și parte din acest lucru este să deschidem sucursale locale, să fim o bancă locală”, spune Le Nel, citat de profit.ro.

Recent, Revolut a deschis mai multe sucursale, în special în Irlanda, Olanda, Spania, Germania. În România, Revolut a crescut mult, în principal ca urmare a ofertei avantajoase de schimb valutar pentru clienți și a comisioanelor reduse la tranzacții.

„România este a doua piață pentru Revolut, cu 4 milioane de clienți, după Marea Britanie. Numărul acestora crește cu circa 100.000 pe lună. După numărul de clienți, Revolut este deja a doua cea mai mare bancă de pe piața românească”, spune Mariia Lukash, director responsabil cu dezvoltarea în regiunea Europei Centrale și de Est. Banca Transilvania, cea mai mare bancă din România, avea 4,3 milioane de clienți activi la jumătatea anului.

Oficiali ai Revolut spun că tranzacțiile valutare nu mai sunt principala sursă de venit a Revolut. Sursele vin, la nivel global, din carduri, 559 de milioane de euro, alte 575 de milioane de euro din dobânzi, 454 din schimb valutar și instrumente de administrarea averii și 280 de milioane din abonamente. Clienții încep să folosească aceste conturi din ce în ce mai mult, pentru tranzacțiile de zi cu zi, inclusiv cei din România, care realizează, în medie, 19 tranzacții pe lună, din care 80% sunt pe piața internă.

Dana Macsim
Dana Macsimhttps://www.romanialibera.ro
Dana Macsim este o profesionistă experimentată în jurnalism și comunicare, cu o carieră diversificată în mass-media și educație. A fost editor și prezentator de știri la Realitatea Plus din București, rol pe care l-a ocupat din decembrie 2019 până în iulie 2024. Începând cu 1 iulie 2024, Dana s-a alăturat echipei România Liberă. Anterior, a lucrat la Prima tv, Național Tv, Profit.ro și Money Channel în aceleași funcții. Dana a fost coordonator de marketing și comunicare la TCE 3 Brazi Group și expert în comunicare la Agenția pentru Dezvoltare Regională – Nord-Est. De asemenea, a fost manager la Centrul pentru Artă și Cultură Neamț și copywriter la Opera Comică pentru Copii din București. Pe lângă activitatea în jurnalism, Dana a fost și este profesor de limba franceză și de limba și literatura română la diverse instituții de învățământ. Dana deține un master în Comunicare de la Universitatea din București și este traducător și interpret certificat pentru limba franceză.
Cele mai citite

Pesimism în creștere: Românii își fac tot mai multe griji pentru economie și costul vieții

Un sondaj realizat de EY arată că pesimismul românilor este în creștere în 2024, comparativ cu anul precedent. Peste două treimi dintre respondenți (67%)...

Cum să menții prospețimea alimentelor mai mult timp

Menținerea prospețimii alimentelor este crucială pentru sănătate, economie și minimizarea risipei. Un aspect fundamental în acest proces este modul în care depozităm alimentele....

Transformă orice cameră monotonă într-o încăpere plină de personalitate, cu ajutorul unei game variate de produse ușor de aplicat

O casă este mai frumoasă atunci când decorul interior reflectă personalitatea, gusturile și povestea celor care o locuiesc. Acum poți să transformi interioarele locuinței...
Ultima oră
Pe aceeași temă