Retailerul olandez Action, specializat în produse non-food, se pregătește să intre pe piața românească, conform surselor Ziarului Financiar.
Grupul Action a început deja recrutările pentru poziții de management, cu scopul de a forma o echipă de bază înainte de lansarea în România, mai notează ZF.
România va deveni astfel cea de-a 13-a țară în care Action își extinde operațiunile, intrând în competiție directă cu Pepco și Tedi pe segmentul articolelor pentru casă la prețuri accesibile.
„Avem 1.500 de produse, adică aproximativ un sfert din total, cu prețuri sub 1 euro (5 lei). Prețul mediu în magazinele noastre este de 2,2 euro (11 lei). În total, oferim 6.000 de articole din 14 categorii, printre care decorațiuni, produse de curățenie, sănătate, jucării, haine, bricolaj și îngrijire personală. În fiecare săptămână adăugăm 150 de produse noi în ofertă,” se precizează într-o prezentare a companiei.
Extinderea în România face parte din strategia de creștere a Action, care își propune să devină un jucător important pe piața articolelor non-food la prețuri reduse. Va face astfel concurență în special lanțului de magazine Pepco, prezent de ceva vreme pe piața românească.