Pasajul Doamna Ghica a fost deschis circulaţiei rutiere joi, 7 septembrie, de la ora 10:00, cu o întârziere de trei ani față de termenul inițial. Construcția acestuia a demarat în urmă cu cinci ani, pe vremea Gabrielei Firea.
„Podul Doamna Ghica e parte din alte lucrări de infrastructură pe care le facem, cele mai importante din această perioadă fiind modernizarea liniilor de tramvai. Am semnat raportul Comisiei de atribuire pentru şase din cele unsprezece pentru care s-au depus oferte. Suntem într-o fază avansată cu înnoirea flotei, 100 de autobuze electrice, 100 de troleibuze în plus faţă de cele 100 de tramvaie, toate acestea pentru a aduce ceea ce fac oraşele occidentale de mult timp – a încuraja oamenii să folosească transportul în comun”, a afirmat primarul municipiului Bucureşti, Nicuşor Dan.
Edilul general a spus că Primăria Municipiului Bucureşti a respectat calendarul pentru deschiderea circulaţiei rutiere pe Pasajul Doamna Ghica.
„Asta înseamnă (…) că atunci când primăria este serioasă şi plăteşte există în România firme serioase care se ţin de cuvânt”, a punctat edilul general al Capitalei.
La rândul său, viceprimarul Capitalei Stelian Bujduveanu a anunţat că de la 1 octombrie tramvaiul Imperio va intra pe linia 21 şi va produce „o schimbare radicală” în transportul în comun.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!