Nokia a anunțat că intenționează să își schimbe identitatea mărcii pentru prima dată în aproape 60 de ani, cu un nou logo, în timp ce producătorul de echipamente de telecomunicații se concentrează pe o creștere agresivă.
Noul logo cuprinde cinci forme diferite care formează cuvântul NOKIA. S-a renunțat la culoarea albastră iconică a vechiului logo pentru o gamă de culori în funcție de utilizare.
„A existat asocierea cu smartphone-urile, iar în prezent suntem o companie de tehnologie de afaceri”, a declarat directorul executiv Pekka Lundmark într-un interviu acordat Reuters.
El a vorbit înainte de o actualizare a activității companiei în ajunul Congresului Mondial al Mobile World Congress (MWC), care se deschide luni la Barcelona și se desfășoară până pe 2 martie.
După ce a preluat postul de conducere al companiei finlandeze aflate în dificultate în 2020, Lundmark a stabilit o strategie în trei etape: resetare, accelerare și extindere. Cu etapa de resetare finalizată acum, Lundmark a declarat că începe a doua etapă.
În timp ce Nokia își propune în continuare să își dezvolte activitatea de furnizor de servicii, unde vinde echipamente companiilor de telecomunicații, principalul său obiectiv este acum să vândă echipamente altor întreprinderi.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!