Prima ediție a târgului neconvențional de joburi Noaptea Companiilor organizată la București pe 16-17 octombrie a atras peste 2.000 de participanți, confirmând așteptările organizatorilor.
Evenimentul a devenit un punct de atracție pentru tineri profesioniști și studenți din Capitală, dar și din orașe precum Ploiești și Pitești, consolidându-și rolul de hub regional pentru oportunități de carieră.
Cele mai căutate domenii au fost sectorul bancar, energetic, IT și divertisment, iar workshop-urile despre Inteligența Artificială s-au dovedit extrem de populare.
Noaptea Companiilor a fost organizată de CBRE România, lider pe piața de consultanță imobiliară, și susținută de 11 universități importante, inclusiv Universitatea din București.
Un prim eveniment peste așteptări, spun organizatorii
„Ne-a surprins plăcut nu doar numărul mare de participanți, ci și diversitatea acestora – de la studenți aflați la început de drum până la profesioniști care explorează noi direcții de carieră. Faptul că am reușit să deschidem ușile birourilor a numeroase companii din industrii foarte diferite demonstrează că evenimentul are potențialul de a deveni un hub regional de recrutare și employer branding.
Suntem încântați de interesul generat și de faptul că acest format neconvențional a reușit să conecteze companiile cu viitorii lor colegi într-un mod cât se poate de natural și dinamic”, a declarat Tudor Ionescu, Head of A&T Office la CBRE România.
În cadrul evenimentului, desfășurat între orele 16:00 și 00:00, vizitatorii au avut acces la birourile unor companii de renume precum Accenture, Avon, Bitdefender, OMV Petrom și Orange. Noaptea Companiilor a fost inițiată în Cluj-Napoca în 2019 și s-a extins în Iași și Târgu Mureș.