Meta a anunțat recent modificări importante în algoritmul aplicației Threads, platforma sa concurentă a Twitter (X), pentru a răspunde nemulțumirilor utilizatorilor.
Ce se modifică la Threads
Conform declarațiilor lui Adam Mosseri, șeful Instagram, modificările vizează creșterea cantității de conținut provenit de la conturile pe care utilizatorii le urmăresc, potrivit techcrunch.com.
Astfel, algoritmul va afișa mai puțin conținut recomandat de la conturi necunoscute și mai mult din partea celor pe care utilizatorii îi urmăresc deja.
CITEȘTE ȘI – Cum încearcă Facebook să atragă tinerii adulți
Mosseri a avertizat însă că această schimbare ar putea duce la o scădere a „reach-ului pentru utilizatorii care nu îi urmăresc” pentru creatori, ceea ce înseamnă că aceștia ar putea ajunge la mai puțini utilizatori care nu îi urmăresc direct.
Totodată, el a subliniat că această ajustare este încă în faza de testare, fiind un proces dificil de echilibrat, deoarece se încearcă maximizarea atât a interacțiunii cu urmăritorii, cât și a angajamentului general.
În același timp, Threads a introdus posibilitatea creării de feed-uri personalizate, oferind utilizatorilor mai mult control asupra tipului de conținut pe care îl vizualizează.
Deși aplicația are și un feed dedicat urmăritorilor, în mod implicit este setat feed-ul „For You”, controlat de algoritmul Meta.
Această mișcare vine într-un moment în care platforme concurente, precum Bluesky, câștigă rapid teren, având deja 20 de milioane de utilizatori.
Deși Threads are un număr mult mai mare de utilizatori activi lunar (peste 275 de milioane), Bluesky se apropie totuși de Threads în ceea ce privește utilizatorii activi zilnici, ceea ce face ca Meta să reacționeze rapid pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor pe Threads.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!