O cursă aeriană spre București, care urma să decoleze de pe aeroportul Timișoara, s-a anulat după ce, timp de peste două ore, pasagerilor nu li s-a spus nimic.
Această situație este relatată de actrița Maia Morgenstern, printr-un mesaj postat pe internet. Actrița era unul dintre pasagerii cursei aeriene care a fost anulată.
Iată mesajul postat de Maia Morgenstern la data de 26 decembrie 2022:
„Stau în aeroport, la Timișoara. Zborul de ora 16.20, spre București. Am decis să călătoresc astăzi pentru că…așa am decis eu.
Stăm în aeroport de două ore, noi pasagerii. Ne-am conformat cerințelor: cu două ore înainte de îmbarcare. Care cu copii, care cu treburi, are cu conexiuni spre alte destinații.
Stăm
Așteptăm. Nimeni nu ne spune nimic. Nimeni nu ne anunță nimic. Încercam să ne păstrăm calmul, căutăm să ” prindem ” privirea câte unei persoane pe care o identificăm drept ” personal „. Nu știm nimic, vine răspunsul peste umăr când se mai încumetă cineva sa adreseze o întrebare. Bine, dar de ce nu anunțați ceva, orice, la megafon, sau cum se cheamă?!? Că ora de îmbarcare a trecut demult, ba chiar și ora de decolare! Da, vedem și noi ca sunt condiții nefavorabile, mulțumim frumos. Da’ măcar o vorba, așa..
Copiii au început sa plângă. La difuzor se aud/ transmit cântece specifice, de sezon, cum ar veni. Zboară zvonuri, ici, colo. Care cine ce-a-nțeles.
Păi atunci să fac io o postare pe…fb?!? Foarte bine! Vorbiți, domne, cu noi… măcar atât”
Nici aeroportul Timișoara, nici compania aeriană n-au cerut scuze pasagerilor
Unul dintre răspunsurile primite de Maia Morgenstern pe internet este de la Adriana Săftoiu. „Din păcate, aeroportul din TM e un calvar. Îl evit cât pot”, scrie Adriana Săftoiu.
O altă replică vine de la George Allen: „Lăsați că HiSky are întârziere și pe Otopeni, nu e locația de vina… e compania… confirm”.
Din răspunsurile primite pe internet, se pare că la Timișoara ar fi fost ceață. Acesta ar fi fost motivul anulării zborului Timișoara – București. Unele persoane încearcă să-i scuze, astfel, pe angajații aeroportului și ai companiei aeriene.
Dar angajații aeroportului și ai companiei aeriene nu sunt vinovați că a fost ceață. Ei sunt vinovați de faptul că, mai bine de două ore, i-au ignorat pe pasageri. Iată și răspunsul Maiei Morgenstern:
„E vorba strict de comunicare. Să spui o vorbă, să dai o veste unor oameni care așteaptă de ore. Cu bagaje, cu copii, cu griji, cu treburi… Nu mai spun de a oferi un pahar cu apă… Atât. Nimic altceva, n-am alte pretenții”
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!