UPDATE: Biroul de presă al Ryanair a precizat, pentru „România liberă”, că zborul către Bologna a fost operat conform calendarului stabilit.
„Acest zbor din București Otopeni către Bologna a decolat conform programului la ora 00:00 sâmbătă, 16 aprilie.
Ryanair operează cinci zboruri săptămânale de la București Otopeni la Bologna, (luni, miercuri, joi, sâmbătă și duminică). Ryanair nu a operat niciun zbor din București Otopeni către Bologna vineri, 15 apr.
Din păcate, se pare că acești pasageri au înțeles greșit ora de plecare programată și au pierdut zborul. Deoarece acest zbor a operat conform programului, pasagerii nu au dreptul la o rambursare”, ne-au precizat reprezentanții companiei aeriene.
Mai mulți clienți ai companiei aeriene irlandeze low cost Ryanair au fost înșelați, rămânând și cu zborul pierdut și cu banii luați.
Simona Stan, o clientă a companiei low cost a achiziționat bilete pentru mai multe rude ale sale, care ar fi trebuit să zboare de la București la Bologna, pe data de 16 aprilie a.c..
Pe biletele achiziționate online era menționată ora decolării 00:00, pe data de 16 aprilie 2022, iar ora închiderii porților de îmbarcare era 23:30, evident, în aceeași zi.
Clienții s-au prezentat la Aeroportul Internațional Otopeni, la data stabilită, cu două ore înaintea orei de plecare, însă au fost informați că avionul lor a decolat pe data de 15 aprilie, la ora 00:00, iar ora închiderii porților de îmbarcare a fost 23:00, dar pe 15 aprilie.
Clienta Raynair care a comandat biletele a depus o plângere la Protecția Consumatorilor.
“România liberă” a solicitat explicații de la compania aeriană low cost, dar nu am primit niciun răspuns, până în prezent.
Vom reveni cu mai multe detalii legate de acest subiect, în edițiile tipărite și online ale cotidianului național “România liberă” de săptămâna viitoare.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!