Reclamații au venit din în Constanța, zona Tomis Nord, și zona Butoaie din Stațiunea Mamaia și 3 reclamații din Eforie Nord.
Echipele de intervenție ale RAJA, echipate cu vidanje, wome și pompe de mare putere, răspund în prezent la toate solicitările primite la dispeceratul societății, intervenind pentru scoaterea apei din subsoluri și pentru degajarea carosabilului.
De asemenea, în urmă cu puțin timp a revenit tensiunea la Stația de tratare și pompare Palas Constanța, urmând ca în aproximativ o oră, abonații afectați, să aibă din nou apă la robinete în parametrii normali.
Echipele RAJA vor face tot posibilul să asigure furnizarea apei la parametrii optimi atât timp cât nu vor mai apărea fluctuații sau întreruperi în alimentarea cu energie electrică.
RAAJ face un apel către toţi abonatii care înregistreaza probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă și canalizare, pentru remedierea acestor situatii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societății la numarul de telefon 0241.924.