2.8 C
București
vineri, 20 decembrie 2024
AcasăInternaționalPosturile TV deţinute de către Grupul ProTV, scoase de pe platforma Dolce...

Posturile TV deţinute de către Grupul ProTV, scoase de pe platforma Dolce începând din 3 ianuarie 2013

Toate posturile de televiziune deţinute de către Grupul ProTV S.A. vor fi scoase, începând de joi, de pe platforma Dolce deţinută de Romtelecom din cauza negocierilor eşuate între cele două companii, potrivit Agerpres.

 

‘Romtelecom şi ProTV S.A. negociază de mai multe luni cu privire la continuarea difuzării celor 11 canale TV ale grupului, pe platformele de televiziune ale Romtelecom. Având în vedere că, până la acest moment, nu s-a ajuns la nicio concluzie, există o probabilitate ridicată ca, începând cu 3 ianuarie 2013, Romtelecom să fie nevoită să înceteze difuzarea celor 11 canale ale ProTV, inclusiv MTV România şi VH1’, menţionează Romtelecom.

Potrivit sursei citate, în toată această perioadă s-a negociat cu bună credinţă cu partenerul ProTV S.A şi s-au făcut ‘toate eforturile pentru a proteja interesele financiare ale clienţilor săi pentru a avea un abonament la un preţ rezonabil.

‘Pe parcursul negocierilor, ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creştere semnificativă a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom. Ţinând cont de faptul că fiecare leu contează pentru clienţii săi, Romtelecom doreşte să îi asigure pe aceştia de toată deschiderea şi bună voinţa de a face toate eforturile pentru a ajunge la o înţelegere cu Pro TV S.A, cu privire la un preţ stabil şi rezonabil pentru transmiterea celor 11 canale ale grupului, exprimându-şi, în acelaşi timp, speranţa că şi Pro TV S.A ţine cont de interesul telespectatorilor români’, se arată în comunicatul Romtelecom.

Compania Romtelecom a anunţat, totodată, că, pentru a compensa posibila retragere a celor 11 canale, va oferi abonaţilor alte posturi TV de cea mai bună calitate, începând cu data de 3 ianuarie 2013.

La rândul său, trustul ProTV menţionează într-un comunicat de presă, publicat pe propria pagină de internet, faptul că ‘succesul financiar al distribuitorilor de canale de televiziune, precum Romtelecom, se bazează în primul rând pe atractivitatea Pro TV şi a altor canale româneşti’, fapt ‘care determină într-o proporţie covârşitoare decizia de abonare’.

În atare condiţii, Grupul ProTV S.A. ‘regretă această situaţie’ şi punctează alternativele de recepţionare ale canalelor Pro TV, după cum urmează: semnalele terestre pentru canalul Pro TV, toţi ceilalţi distribuitori de cablu şi satelit, precum şi portalul voyo.ro, contra unui abonament lunar.

În pachetele de programe oferite de către Romtelecom prin platforma Dolce se aflau următoarele posturi tv deţinute de către Grupul ProTV S.A.: Pro TV, Acasă TV, Pro Cinema, Acasă Gold, sport.ro, MTV şi Pro TV Internaţional

Cele mai citite

Pesimism în creștere: Românii își fac tot mai multe griji pentru economie și costul vieții

Un sondaj realizat de EY arată că pesimismul românilor este în creștere în 2024, comparativ cu anul precedent. Peste două treimi dintre respondenți (67%)...

Alertă la Spitalul Marie Curie. Zeci de ambulanțe și mașini de pompieri au fost acolo

Un incident a fost semnalat în noaptea de joi spre vineri la Spitalul Marie Curie din Capitală. Secretarul de stat Raed Arafat a precizat...

Adrian Câciu: „Nu avem downgrade de rating. Orice altă afirmație este fake-news”

Ratingul de țară al României a fost confirmat de Agenția Fitch la nivelul „BBB-”, fără o retrogradare, însă perspectiva a fost schimbată de la...
Ultima oră
Pe aceeași temă